کد خبر: 683739
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
سمينار تخصصي كارت و پرداخت در 21 آبان‌ماه براي اولين بار در ايران برگزار مي‌شود.

شهرخبر: دكتر محمدمراد بيات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سمينار تخصصي كارت و پرداخت در 21 آبان‌ماه براي اولين بار در ايران برگزار مي‌شود. در اين سمينار چندين نشست و ميزگرد تخصصي پيش‌بيني شده و متخصصان طراز اول كشور سخنراني دارند. همچنين سخنران افتتاحيه مهندس حكيمي مديركل فناوري اطلاعات بانك مركزي مي‌باشد و شركت شاپرك نيز به عنوان متولي حوزه پرداخت حضور پررنگ دارد و مديرعامل آن نيز سخنراني خواهند داشت.

مديرعامل مركز فابا افزود: خوشبختانه بانك‌ها و شركت‌ها استقبال بسيار خوبي داشته‌اند. در اين سمينار ضمن مرور چالش‌ها، رويكردهاي آينده و فناوري‌هاي نوين به بحث گذاشته مي‌شود و راهكارهاي توسعه كسب‌وكار اين صنعت نوين از سوي فعالان، پيشنهاد خواهد شد.

بيات گفت: صنعت پرداخت در ايران هم از رشد تحسين‌برانگيزي برخوردار بوده و هم بازار بسيار بزرگي در ايران و منطقه دارد. بي‌ترديد اين سمينار در سال‌هاي آينده نيز برگزار مي‌شود و هدف والاي آن جذب ظرفيت ملي، منطقه‌اي و حتي جهاني است. متأسفانه به دليل غفلت ما، كشورهاي همسايه اين ظرفيت را جذب خود كرده‌اند. منافع ملي ما مي‌طلبد تا مركز و محور اين صنعت در منطقه باشيم.

بيات افزود: ما با همكاري هم مي‌توانيم صنعت پرداخت را سرآمد منطقه كنيم و در راستاي سند چشم‌انداز 1404 حركت كنيم. شايان ذكر است علاقه‌مندان براي حضور در اين سمينار به سايتwww.EBG.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 66400114 با دبيرخانه آن تماس حاصل فرماييد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار