کد خبر: 683698
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
سرتیپ «غانم الحسینی»، رئیس پلیس کربلا امروز سه شنبه تاکید کرد که همه تلاش‌ها برای تامین امنیت و حفظ سلامت جان زائران عتبات عالیات در ماه محرم الحرام و تاسوعا و عاشورای حسینی بکار بسته شده است.
فارس: رئیس پلیس کربلا با اشاره به تشدید تدابیر امنیتی در کربلای معلی گفت که شمار زیادی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با تجهیزات پیشرفته تشخیص مواد منفجره در داخل و اطراف کربلا مستقر هستند.

سرتیپ «غانم الحسینی»، رئیس پلیس کربلا امروز سه شنبه تاکید کرد که همه تلاش‌ها برای تامین امنیت و حفظ سلامت جان زائران عتبات عالیات در ماه محرم الحرام و  تاسوعا و عاشورای حسینی بکار بسته شده است.

الحسینی در نشستی خبری گفت: نیروهای امنیتی عراق در کربلای معلا تدابیر امنیتی شدیدی را برای حفاظت از اماکن مقدسه و به طور کامل همه شهر و زائرانی که برای مراسم عزاداری سید الشهدا عازم کربلا می‌شوند، اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: روش‌های بازرسی زائران بسیار کامل خواهد بود و همه منافذی که امکان استفاده تروریست‌ها از آنجا برای ورود به کربلا وجود دارد بسته شده و تحت کنترل است.

رئیس پلیس کربلا تاکید کرد:نیروهای امنیتی در اطراف شهر کربلا و همچنین مزارع، بلندی‌ها، صحراها و راه های روستایی در محدوده مسئولیت ما مستقر هستند و سلاح‌های پیشرفته از جمله دستگاه‌های تشخیص مواد منفجره در اختیار آنها و همچنین پست‌های بازرسی در داخل و خارج کربلا و بخصوص جاده های منتهی به کربلا قرار گرفته است.

وی افزود:نیروهای اطلاعاتی هم در همه سطح شهر کربلا و در طول حوزه استحفاظی آن با دیگر استان‌های ناآرام مستقر هستند و دستگاه‌های تشخیص مواد منفجره هم در همه جاده‌های اصلی بکارگرفته می شود.

حضور بیش از 10 میلیون زائر از داخل و خارج عراق برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی پیش بینی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار