کد خبر: 683393
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
در امتداد موج گرايش كارگردانان به سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي، سريال «عشق تعطيل نيست» با حضور زوج محبوب دهه پيش سينما كليد خورد تا بار ديگر انتظارها براي سريال جنجالي تازه‌اي در بازار جديد عرضه محصولات فرهنگي آغاز شود.
سپيده آماده
در امتداد موج گرايش كارگردانان به سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي، سريال «عشق تعطيل نيست» با حضور زوج محبوب دهه پيش سينما كليد خورد تا بار ديگر انتظارها براي سريال جنجالي تازه‌اي در بازار جديد عرضه محصولات فرهنگي آغاز شود.
سريال‌سازي شبكه نمايش خانگي كه از پاييز 89 و با حضور «قلب يخي» كليد خورد به رغم تمام ناملايماتي كه بر سر راه توليد و توزيع اين سريال‌ها سبز مي‌شود، انگار هنوز هم رنگ و لعابش را براي كارگردانان و تهيه‌كنندگان عرصه تصوير از دست نداده است كه هنوز هم كارگردانان مطرح با حضور چهره‌هاي سينمايي به دنبال توليد آثار در اين حوزه هستند.
مهر ماه سال 89 زماني كه محمد حسين لطيفي با بازيگران چهره و تم رمانتيك، آخرين اثرش را با هدف تصاحب قلب مخاطبان راهي شبكه نمايش خانگي كرد، شايد خوشبين‌ترين طرفدارانش هم فكر اين را نمي‌كردند كه توزيع سريال پس از يكي دو روز با چنان استقبالي روبه‌رو شود كه نسخه‌اش در بازار كمياب شود. اقبال مردم در روزهاي پاييز 89 به سريال قلب يخي بود كه باعث شد مهران مديري براي پخش سريالش ديگر ناز صدا و سيمايي‌ها را نكشد و با خيال راحت قهوه تلخش را به شيريني شبكه نمايش خانگي بسپارد و سرانجام فروش سي‌دي‌هاي سريال در همان پخش اول به اندازه‌اي رسيد كه برخي‌ها از بازگشت سرمايه‌هاي توليد سخن مي‌گفتند.
با وجود فروش رؤيايي سريال‌ها در شبكه نمايش خانگي اما در نهايت، توزيع و توليد نامنظم و منقطع و سناريوي تكراري نسخه‌هاي غير مجاز سرانجام محتوم هر دو سريال بود؛ اتفاقاتي كه در نهايت باعث شد لطيفي قلب يخي را ناتمام گذاشته، سر از «ساخت ايران» در بياورد و مديري به پايان‌بندي قهوه تلخش نرسيده، «ويلاي من» را كليد بزند.
ديگر نام در شبكه نمايش خانگي، بيژن بيرنگ بود كه پس از توزيع «قهوه تلخ»، «شام ايراني»‌اش را بر گرفته از برنامه بفرماييد شام يكي از شبكه‌هاي آن‌ور آبي با حضور هنرمندان چهره كليد زد اما بار ديگر با توليد و توزيع‌هاي منقطع، شام ايراني هم از دهن افتاد و بيرنگ روز گذشته با تكميل فهرست بازيگران و پايان ساخت و ساز دكورها، اولين پلان‌هاي «عشق تعطيل نيست» را در شهرك سينمايي جلوي دوربين برد.
بر اساس خبرها بهرام شاه محمدلو جديدترين بازيگري است كه به جمع عوامل سريال بيرنگ اضافه شده و به همراه مائده طهماسبي، زانيار خسروي، محمدرضا گلزار و مهناز افشار در روز اول تصويربرداري جلوي دوربين رفته است. مهرانه مهين‌ترابي، شهرام حقيقت‌دوست، عليرضا خمسه، حديث ميراميني، رضا ناجي و بهنوش بختياري ديگر بازيگران اين سريال هستند. اينطور كه معلوم است تمام صحنه‌هاي سريال26 قسمتي بيرنگ در دكورهايي به وسعت 2 هزار و 800 متر در شهرك سينمايي تصويربرداري مي‌شود. عشق تعطيل نيست داستان زوجي جوان است كه در آستانه هفتمين سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتي روبه‌رو مي‌شوند كه زندگي خود و اطرافيانشان را تحت تأثير قرار مي‌دهد. بيژن بيرنگ كه نامش همه را به ياد سريال‌هاي موفق دهه هفتادش مانند «همسران» و «خانه‌سبز» مي‌اندازد، اين روزها تصميم گرفته پس از دو دهه بار ديگر به دنياي سريال‌سازي اين بار نه در تلويزيون كه در شبكه نمايش خانگي باز گردد و اين روزها طرفداران سبك سريال‌هاي بيرنگ منتظرند تا ببينند موفقيت همسران و خانه سبز، در اين سريال جديد شبكه نمايش خانگي هم تكرار خواهد شد يا نه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار