کد خبر: 683392
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
بيلبوردهاي خانه طراحان انقلاب اسلامي در سطح شهر
خانه طراحان انقلاب اسلامي همزمان با ايام ماه محرم پوسترهايي با عنوان «شمر زمانه‌ات را بشناس» طراحي كرده كه چند روزي در سطح كشور منتشر و در اماكن عمومي نصب شده است.
خانه طراحان انقلاب اسلامي همزمان با ايام ماه محرم پوسترهايي با عنوان «شمر زمانه‌ات را بشناس» طراحي كرده كه چند روزي در سطح كشور منتشر و در اماكن عمومي نصب شده است.
سال گذشته و در آستانه ماه محرم بود كه پوسترهايي با عنوان «شمر زمانه‌ات را بشناس» طراحي و منتشر شد و با استفاده از بيلبوردهاي سطح شهر به اكران درآمد. حالا يك‌سال بعد از آن روزها، سري دوم اين پوسترها توسط خانه طراحان انقلاب اسلامي طراحي و منتشر شده است. اكران پوسترهايي با موضوعاتي چون استكبارستيزي، افزايش جمعيت و... با استفاده از ظرفيت بيلبوردهاي سطح شهر، اتفاقي بوده است كه طي يك‌سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و البته حاشيه‌هايي هم به همراه داشته است و همين امر ثابت مي‌كند كه اين فضاي رسانه‌اي تا چه حد امكان تأثيرگذاري داشته است و بي‌توجهي به آن چه ظرفيتي را از كف جبهه فرهنگي انقلاب ربوده بود.
با اين حال انتشار سري دوم طرح‌هاي «شمر زمانه‌ات را بشناس» در سطح شهر و برگزاري همزمان آنها در سايت خانه طراحان انقلاب اسلامي جهت بهره‌برداري و انتشار توسط عموم مردم در هيئات و... اقدامي مبارك است كه مي‌توان بصيرت عاشورايي عاشقان اباعبدالله عليه السلام را افزايش دهد. نكته بسيار مهمي كه اهميت كار خانه طراحان انقلاب اسلامي را بيشتر از قبل مي‌كند، بحث‌هايي است كه در زمينه انحرافات و اعوجاجاتي است كه با ميدان‌داري برخي معاندان، شيعه‌ستيزان و غافلان سعي مي‌شود در مسير دشمن‌شناسي و تحريف علت غايي و اصلي عاشورا و شهادت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام به وجود آورند.
هر چند به قول ارباب مقاتل و منابر، حادثه عظيم عاشورا نكاتي جهانشمول و دنيا و عقبي‌محور براي معتقدان و رهروان سيدالشهدا عليه‌السلام داشته و الي‌يوم‌القيامه خواهد بود، اما بهره‌برداري و تطابق درس‌ها و عبرت‌هاي اين حادثه عظيم با امروز و روزگار فعلي ابناي بشر كه با انحرافات و اعوجاجات شيطاني در حيطه زندگي شخصي و سياسي و... با آن دست به گريبان هستيم، نكته ديگري است كه قابل تعمق است. تمام صحنه عاشورا و اتفاقات ماقبل و مابعد آن، كلاس درس بزرگي است كه خداوند به واسطه خون خدا اباعبدالله الحسين به رهپويان و علاقه‌مندان دستگاه سيدالشهدا مرحمت كرده است. متنعم از اين خوان كسي است كه ضمن دشمن‌شناسي در زمانه خودش در همه عرصه‌هاي زندگي شعار هيهات من الذله را سرلوحه افعال و تقرير و گفتارش كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار