کد خبر: 683344
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
مدتي است رسانه‌هاي معاند با همكاري برخي رسانه‌هاي داخلي جنايتي در اصفهان را دستمايه توطئه‌هاي رواني و امنيتي در ايران كرده‌اند؛ توطئه‌اي كه مي‌رفت تا چهره ‌ايران و ايرانيان را نزد افكار عمومي مخدوش كند
اسماء معتمدي
مدتي است رسانه‌هاي معاند با همكاري برخي رسانه‌هاي داخلي جنايتي در اصفهان را دستمايه توطئه‌هاي رواني و امنيتي در ايران كرده‌اند؛ توطئه‌اي كه مي‌رفت تا چهره ‌ايران و ايرانيان را نزد افكار عمومي مخدوش كند. در راستاي همين توطئه سركرده گروهك تروريستي منافقان اولين كسي بود كه بيانيه‌اي صادر كرد و گستاخانه اسلام و احكام شرعي را مورد حمله قرار داد. متأسفانه برخي رسانه‌هاي داخلي هم با مريم رجوي همداستان شدند و خواسته و ناخواسته آب در آسياب دشمن ريختند تا آنجا كه ايالات متحده هم فرصت را مناسب ديد و براي ملتهب نشان دادن اوضاع ايران، بيانيه رسمي حقوق بشري صادر كرد. همزمان با اين حركت رسانه‌هاي خارجي با استناد بر شايعاتي كه توسط برخي رسانه‌هاي داخلي منتشر مي‌شد با سياه‌نمايي چهره ايران را نشان مي‌دادند و جهانيان را از ايران و ايراني هراساندند اما موضوع به همين جا ختم نشد. در اطلاعيه رسمي وزارت خارجه انگليس، ايران را كشوري ناامن خواند و اتباع خود را از سفر به كشور ايران بر حذر داشت. مشخص بود كه توطئه‌اي برنامه‌ريزي شده در دستور كار است؛ توطئه‌اي كه با اعلام تجمع ضد اسيدپاشي و فراخوان نيروهاي ضدانقلاب بين تجمع‌كنندگان معترض، مي‌رفت تا به فتنه‌اي جديد تبديل شود. متأسفانه دراين راستا عملكرد ضعيف مسئولان هم باعث شد فضا براي ظهور و بروز معاندين باز شود (آنهايي كه در فتنه 88 نقش فعالي داشتند دوباره جان گرفتند) عملكردي كه انتقادات زيادي نسبت به آن موجود است و انگشت اتهام نسبت به قسمتي از ايجاد چنين بحراني به سمت آن بايد نشانه رفت.
 اما دشمن با همه اين وجود و با ترفندهايي كه به‌كار برد و هزينه‌هاي زيادي كه كرد از يك چيز غافل بود و آن تقويم ايرانيان بود؛ تقويمي كه مناسبت‌هاي سال همه متأثر از آن هستند. آري ناگهان نيروهاي دشمن كه با همه توان خود به ميدان رزم آمده بودند متوجه شدند محرم آغاز شده است و آغاز محرم؛ يعني زمان رودررو شدن با حماسه بزرگ حسيني كه براي همه ايرانيان يادآور دفاع از اسلام و احياي احكام اسلامي است؛ همان چيزي كه دشمنان از آن بيم داشته و دارند.
شايد دشمنان داخلي و خارجي با ايجاد جنگ رواني بتوانند اتفاقات معمولي را بزرگ جلوه دهند و مردم را از حضور در خيابان‌ها و اماكن عمومي بترسانند؛ شايد قدرت رسانه مرداك و بي.‌بي.‌سي و صداي امريكا و ساير دست‌پرورده‌هاي رسانه‌اي غرب آن‌قدر باشد كه برخي به خود بلرزند و متأثر از شايعات باشند و شايد ... اما همه اينها در مقابل كاروان عزت‌بخش حسيني سر تعظيم فرود مي‌آورند و همچون شياطيني دست و پا بسته عاجز مي‌مانند و به بركت كاروان امام حسين(ع) تمام برنامه‌هاي‌شان با شروع محرم به هم ريخت، حالا همه بدون توجه به سمپاشي شايعات اسيدپاشي، به هيئت‌هاي مذهبي و عزاداري مي‌روند و به سوگ عزاي اهل بيت پيامبر مي‌نشينند.
امسال دوباره عاشوراي حسيني با ابهتي مثال‌زدني به خانه‌هاي مردم ايران آمد تا بگويد در پرتوي ولايت اهل بيت(ع) چيزي جز امنيت و آرامش، جامعه اسلامي را دربرنمي‌گيرد و اين شور حسيني است كه همه چيز و همه كس را درخود حل مي‌كند. با شروع محرم و آغاز برنامه‌هاي عزاداري هيچ اسيدي نمي‌تواند عزاداران امام حسين(ع) را در كنج خانه بنشاند و هيچ عامل اسيدپاشي نمي‌تواند رگ‌هاي غيرت مردم اين شهر و ديار را به آنچه 1400سال پيش رخ داده خاموش كند.
امام خميني(ره) راست مي‌گفت ما هر چه داريم از محرم و صفر است. مگر آن نيست كه همين محرم و صفر بود فتنه 88 را در خود مضمحل كرد و به تاريخ سپرد؟! پس اسيدپاشي و اسيدپاشان خود خوب مي‌دانند تا محرم و صفر هست و تا شور و حماسه حسيني هست؛ سايه امنيت در جامعه اسلامي گسترده مي‌ماند ‌چنانچه درطول تاريخ ايران همواره همين ايام بوده كه ايران و ايراني را از گزند نيشترهاي دشمنان مصون داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار