کد خبر: 683321
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
فرمانده انتظامی استان ایلام از برقراری امنیت مرز مهران برای تردد زوار حسینی خبر داد.

  سردار علی دولتی گفت: خوشبختانه برای تردد زوار در کشورمان هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر کشور عراق هم پذیرای زوار باشد بدون تردید تردد زوار در ایام محرم در مرز مهران اجرایی می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی استان ایلام همانند گذشته و با کسب اجازه از مسئولان امر چنانچه مجوزی برای خروج صادر شود حتما اقدامات لازم را در این زمینه خواهیم داشت و همکاری و همراهی پلیس با زودتر همانند گذشته استمرار خواهد داشت.

دولتی با بیان اینکه نیروی انتظامی با افتخار خود را خادم امام حسین (ع) دانسته و در راستای اعزام زوار استقبال کرده و تمام توان و تلاش خود را در این راه مصروف خواهیم داشت گفت: البته افراد باید برابر مقررات به مرز مهران مراجعه کنند و قطعا افرادی که فاقد گذرنامه و ویزا باشند از مرز مهران خارج نخواهند شد و باید با صراحت اعلام شود هیچگونه ویزایی در استان ایلام و مرز مهران صادر نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: بعضا سال گذشته افرادی در ایام محرم بدون اخذ ویزا به مرز مهران مراجعه کرده که اجازه عبور از مرز مهران به قصد کشور عراق را نیافتند و تنها در مرز مهران معطل شدند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با هرگونه تردد غیرقانونی برخورد کرده و بدون تردید از آن جلوگیری خواهد کرد پس باید افراد دارای گذرنامه و دارای ویزای کشور عراق باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار