کد خبر: 683309
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
نایب رئیس شورای شهر گرگان:
پروژه‎های نیمه تمام شهر گرکگان نقطه منفی برای شهر و شهرداری است و باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

نبی‎الله هزارجریبی نایب رئیس شوای اسلامی شهر گرگان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: فضای سبز گرگان 25 پارک محلی فعال دارد و بیش از 10 پارک هم در دست احداث است. با اضافه شدن فضای النگدره و نهارخوران و روستای زیارت پتانسیل عظیمی را در گرگان بدست آوردیم که بسیار ارزشمند است و استان‎های دیگر برای کاشت حتی یک نهال هزینه‎های زیادی را می‎پردازند اما در گرگان این سرسبزی را داریم.

وی تاکید کرد: برای استفاده بهینه از فضای سبز گرگان نیاز به یک مدیریت مناسب داریم و فضاهای جنگلی منطقه هم یکی از ارکان جذب و ماندگاری توریست است.نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: فضای سبز ه یک موجود زنده است و با تغییر فصل هم زندگی آن تغییر می‎کند.هزارجریبی گفت: جای متخصصان و صاحبنظران در عرصه فضای سبز در شرکت‎های طرف قرارداد با شهرداری گرگان خالی است.

وی اضافه کرد: درخواست مستقیم من این است، همانگونه که در امورات عمرانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده می‎شود در امورات فضای سبز ه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان هم استفاده شود.نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: استفاده از تخصص و تعهد در شورای شهر یک اصل است و در بین اعضای شورا هم می‎توانیم از پتانسیل موجود استفاده کنیم.

تعیین تکلیف فرهنگسرا

هزارجریبی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مباحث عمرانی شهر گرگان متذکر شد: شهرداری در این حوزه به خوبی در حال فعالیت است و برای آنکه مردم در رفاه باشند فعالیت‎ها در شهر به شب منتقل شده است.

وی افزود: اینها همه نشان می دهد که شهرداری و شورای شهر در جهت منافع مردم فعالیت می‎کنند.هزارجریبی بیان کرد: پروژه زیرگذر میدان معلم هم سرعت خوبی دارد و در حال تکمیل است.نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: المان میدان بسیج متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیده است و باید هرچه زودتر بهره‎برداری این مجموعه انجام شود تا به این نشان شهر گرگان افتخار کنند.این مسئول تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه‎های نیمه‎کاره شهر گرگان فرهنگسرای این شهر است که از شهرداری درخواست دارم که به سرعت تکلیف این مجموعه را روشن کنند.

وی افزود: این پروژه‎های نیمه تمام نقطه منفی برای شهر و شهرداری است و باید به سرعت تعیین تکلیف شود.هزار جریبی در پایان ابراز کرد: بنگاه‎های معاملات خودرو در منطقه خیابان هتل معروف بسیار وضعیت نامناسبی دارد و باید به سرعت ساماندهی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار