کد خبر: 682995
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
برای اولین بار توسط سه زن دردهلران صورت گرفت
جانشین دادستان شهرستان دهلران درگفتگوی اختصاصی باجوان اظهارداشت:ظهر روز پنجشنبه سه زن با هویت معلوم که از یکی ازشهرستانهای همجوار به قصدسرقت مراجعه کرده بودندباظاهرسازی و فریبکاری پس از شناسایی سوژه وارد آرایشگاه زنانه شدند که ابتدا از صاحب مغازه طلب آب نمودند اما دراقدامی ناگهانی با کشیدن اسلحه کلت پلاستیکی شروع به تهدید و ارعاب نموده وقصد سرقت پول و زیورآلات خانم آرایشگر داشتند.
روح اله جام سحر
اقدام زنانه به سرقت با اسلحه پلاستیکی


صابرنجومی افزود: بنابه اظهارات شاکی , درنگاه اول گمان سرقت مسلحانه میرفت اما بادقت بیشتر قلابی بودن اسلحه واضح شد.بنابراین با ریختن آب پارچ برسرو روی دونفر سارق , و هیاهو وطلب استمداد از دیگران , زنان سارق ارمحل متواری شدند.
وی گفت: براساس گفته های آرایشگر , سارقان سه نفربودند که دونفر ازآنها شروع به سرقت و تهدید و یک نفر بهمراه بچه شیرخواره دربیرون مغازه به نگهبانی و بررسی اوضاع پرداختند.
نجومی بابیان اینکه کلیه عوامل این اقدام به سرقت مسلحانه ظاهری و فریبنده توسط مردم و همسایگان شاکی دستگیرشدند گفت:در جلسه نخست بررسی پرونده ,اتهام شروع به سرقت مسلحانه و تهدید به قتل برای دونفر زن سارق و مشارکت در سرقت برای زن سوم تفهیم گردید که پس از آن ,هرسه نفرمتهمین باقرار وثیقه روانه ی زندان شدند
جانشین دادستانی شهرستان دهلران با اشاره به انگیزه سارقان برای سرقت درساعات خلوت و کوچه و خیابانهای شهرهای کوچک به خانمها و دختران جوان توصیه کرد: حتی المقدور از بهمراه داشتن زیورالات فراوان و گرانقیمت و تردد در ساعات ظهر و شب که انگیره ی سرقت را در سارقان ابجادمیکند خودداری نمایند.

نجومی از شهروندان خواست:جهت برقراری و بالابردن ضریب  امنیت مغازه و منزل خود حتی الامکان از دوربینهای مداربسته و دزدگیراستفاده کنند.
وی با ضروری دانستن استفاده از دوربینهای مداربسته دراماکن عمومی گفت: درپی یک فقره سرقت زیورآلات از دختربچه ی خردسالی در دهلران وبررسی تصاویر دوربین مداربسته یکی از همسایگان شاکی. توانستیم علاوه برسارق.به چندنفراز معتادان و مالخرها نیز دست پیداکنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر