کد خبر: 682888
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
رئيس اتحاديه مشاوران املاك تهران از افزايش ۴۰ درصدي خريد و فروش آپارتمان در مقايسه با مهر سال گذشته خبر داد و گفت: اين افزايش به معناي فاصله گرفتن از عمق ركود مسكن است.
به گزارش تسنيم، حسام عقبايي اظهار كرد: هرچند معاملات مسكن با ورود به ايام محرم با كاهش طبيعي مواجه مي‌شود اما پيش بيني مي‌شود در ماه‌هاي باقيمانده از سال93 حجم معاملات در حوزه خريد و فروش و حوزه اجاره در مقايسه با مدت مشابه سال92 افزايش يابد.
وي با تأكيد بر ثبات قيمت‌ها همزمان با افزايش تعداد معاملات در پاييز خاطرنشان كرد: امسال بيشترين نقل و انتقالات اجاره در شهر تهران در تيرماه صورت گرفت، به‌طوري كه در اين ماه 21 هزار و 290 فقره اجاره‌نامه در بنگاه‌هاي املاك شهر تهران تنظيم شد. وي با بيان اينكه در مهر امسال 14 هزار و 216 قرارداد اجاره در تهران منعقد شد، تصريح كرد: در شهريور امسال در كل كشور مجموعاً 72 هزار و 960 قرارداد اجاره منعقد شده است كه اين ميزان در تيرماه، 79 هزار و 492 قرارداد و در مهرماه 50 هزار و 470 قرارداد بوده است. رئيس اتحاديه مشاوران املاك تهران با بيان اينكه كاهش تعداد معاملات اجاره در مهرماه به دليل خروج از فصل طلايي جابه‌جايي‌ها و كاهش تقاضا از سوي اجاره‌نشين‌ها طبيعي است، خاطرنشان كرد: در حال حاضر شاهد ثبات قيمت‌ها در بازار اجاره هستيم و در اغلب موارد مي‌بينيم كه مالكان در قيمت‌هاي پيشنهادي خود تخفيف‌هايي هم اعمال مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار