کد خبر: 682843
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نمی‌توانیم در جام حذفی دچار اشتباه شویم.
فارس: حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن اظهار داشت: بازی دوم ما در جام حذفی است که دومین باری است مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. امیدوارم بازی خوبی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام دهیم. مقابل سپاهان 4 بازیکن به علت مصدومیت و محرومیت نداشتیم. برای این بازی سیامک کوهنورد و شیث رضایی را در اختیار نداریم.

وی افزود: در بازی لیگ مقابل پرسپولیس در نیم ساعت اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس بهتر شدیم. در جام حذفی نمی توان اشتباه کرد. مقابل سپاهان مسئولیت پذیر بودند امیدوارم بازیکنانم مقابل پرسپولیس هم این گونه باشند.

استیلی خاطرنشان کرد: بردن سپاهان که تیم بزرگی است قطعا از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کرد و جوانان ما روز به روز بهتر خواهیم شد. البته اوایل فصل را از دست دادیم. از لحاظ روحی و بدنی خوب هستیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه بازی کجا برگزار خواهد شد گفت: نمی‌دانیم. ما هتل شهر را در نظر گرفته بودیم و بعد به هتل المپیک آمدیم. تاکنون نمی‌دانم کجا بازی برگزار می‌شود اما اگر تختی باشد مسیر ما دور خواهد شد.

وی در مورد شیث رضایی تصریح کرد: منتظر هستیم ببینیم طول درمانش چقدر طول می کشد در بازی قبل چون پایش مصدوم بود گفتم از لیست 18 نفره او را خارج کنیم ابوالقاسم‌پور فکر کرده که کلا او را کنار بگذاریم.

استیلی در نشست مطبوعاتی با دختر خردسال خود حاضر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار