کد خبر: 682824
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
حسام عقبایی اظهار کرد: هر چند معاملات مسکن با ورود به ایام محرم با کاهش طبیعی مواجه می شود اما پیش بینی می‌شود در ماه‌های باقیمانده از سال93 حجم معاملات در حوزه خرید و فروش و حوزه اجاره در مقایسه با مدت مشابه سال92 افزایش یابد.
 تسنیم: رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران از افزایش ۴۰ درصدی خرید و فروش آپارتمان در مقایسه با مهر سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش به معنای فاصله گرفتن از عمق رکود مسکن است.

حسام عقبایی اظهار کرد: هر چند معاملات مسکن با ورود به ایام محرم با کاهش طبیعی مواجه می شود اما پیش بینی می‌شود در ماه‌های باقیمانده از سال93 حجم معاملات در حوزه خرید و فروش و  حوزه اجاره در مقایسه با مدت مشابه سال92  افزایش یابد.

وی با تاکید بر ثبات قیمت‌ها همزمان با افزایش تعداد معاملات در پاییز، خاطرنشان کرد: امسال بیشترین نقل و انتقالات اجاره در شهر تهران در تیرماه صورت گرفت، به‌طوریکه در این ماه  21 هزار و 290 فقره اجاره‌نامه در بنگاه‌های املاک شهر تهران تنظیم شد.

وی با بیان اینکه در مهرامسال 14 هزار و 216 قرارداد اجاره در تهران منعقد شد، تصریح کرد: در شهریور امسال در کل کشور مجموعا 72 هزار و 960 قرارداد اجاره منعقد شده است که این میزان در تیرماه، 79 هزار و 492 قرارداد و در مهرماه 50 هزار و 470 قرارداد بوده است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه کاهش تعداد معاملات اجاره در مهرماه به دلیل خروج از فصل طلایی جابجایی‌ها و کاهش تقاضا از سوی اجاره‌نشین‌ها  طبیعی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد ثبات قیمت ها در بازار اجاره هستیم و در اغلب موارد می بینیم که مالکان در قیمت های پیشنهادی خود تخفیف‌هایی هم اعمال می‌کنند.

وی با بیان این‌که حجم معاملات در مهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافت، در تهران نیز 13 هزار و 403 قرارداد خرید و فروش در مهرماه 93 به ثبت رسیده است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 9 هزار و 248 قرارداد بوده است.

عقبایی گفت: حجم قراردادهای اجاره در مهرماه سال گذشته 14 هزار و 577 قرارداد بود که امسال به 14 هزار و 216 قرارداد کاهش یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار