کد خبر: 682818
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
شهردار بسطام و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود در این بازدید از نهالستان چغولگیر عملیات قلمه‌زنی، مراقبت و نگهداری شامل آبیاری و مبارزه با آفات و زمینه‌های توسعه این نهالستان را مورد ارزیابی قرار دادند.

حسین شوکتی نیا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود در این بازدید گفت: بر اساس تفاهم‌نامه بسته‌شده بین شهرداری و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود، واحد فضای سبزبا هماهنگی شهرداری به تولید و پرورش 140هزار قلمه در نهالستان پارک جنگلی چغولگیر اقدام کرده است.

وی تولید و پرورش 40 هزار اصله نهال قلمه در سال 1391 و 140هزار اصله در سال 1392 را از جمله اقدامات انجام شده برای فضای سبز شهرستان شاهرود و بسطام ذکر کرد.

شوکتی نیا چنار، بید مجنون، بید قرمز، تبریزی و سنجد را از جمله گونه‌های مختلف نهال تولید شده در این نهالستان عنوان کرد که در راستای سیاستهای سازمان جنگلها برای فضای سبز هر شهرستان نیاز است .

شهردار بسطام نیز با تقدیر از همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود، این اقدام را گامی بلند در جهت افزایش فضای سبز منطقه و شهرستان شاهرود دانست و گفت: تعدادی از نهال‌های تولیدی در بین ادارات و مردم در هفته منابع طبیعی امسال رایگان توزیع می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار