کد خبر: 682803
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
استاندار چهارمحال و بختیاری از انجام اقداماتی برای کاهش محرومیت و جلوگیری از بسته شدن راه‌های ارتباطی دهستان موگویی در فصل زمستان خبر داد.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیاری از سوی مدیریت ارشد این استان صورت گرفته است گفت: نخستین طرح در این راستا خرید 50 میلیارد ریال ماشین‌آلات سنگین مانند لودر و کامیون و استقرار آن‌ها در منطقه است.

وی همچنین از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت برخی راه‌های ارتباطی دهستان موگویی خبر داد و افزود: این مبلغ تا پایان سال مالی امسال (پایان تیر 1394) بای صرف شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این خصوص گفت: زیرسازی قوی 50 کیلومتر راه روستایی و تعریض و شن‌ریزی به منظور جلوگیری از بسته شدن راه‌های ارتباطی دهستان موگویی در فصل زمستان انجام شد.. قاسم قاسمی افزود : برنامه‌ریزی و اقدام کارشناسی برای حذف گردنه عسل کشان و انتقال جاده ارتباطی به منطقه برآفتاب، طرح سوم در این زمینه به شمار می‌رود

وی افزود : احداث راهدارخانه در این منطقه هم به عنوان یکی دیگر از اقدامات مربوط به راه‌های ارتباطی دهستان موگویی در حال انجام است.

قاسمی ادامه داد : راه ارتباطی از مسیر روستای دره رزگه (درزگه) به منظور برقراری راه زمینی به شهرستان فریدون شهر از توابع استان اصفهان نیز در حال احداث است.

دهستان موگویی از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ در شمال غرب استان چهارمحال و بختیاری و در نزدیکی مرز این استان، با استان لرستان قرار دارد.

دهستان موگویی شامل ۱۵ روستا با جمعیتی در حدود چهار هزار و۵۰۰ نفراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار