کد خبر: 682796
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
احداث کمربند حومه شرقی رفسنجان به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حسن حیدری رئیس مجمع خیران راه‌ساز استان کرمان با اعلام خبر فوق و با اشاره به محور عرب‌آباد به جاده کرمان در مسیر کمربند حومه شهرستان رفسنجان به طول 10 کیلومتر اظهار داشت: این مسیر دوبانده و هر باند شش متر است که فاز نخست آن حدود یک ماه پیش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن تا قبل از عاشورا تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی به راه‌های روستایی شهرستان رفسنجان که نیاز به روکش، زیرسازی و آسفالت دارند هم اشاره کرد و بیان داشت: مسیر لاهیجان از سمت میدان شهید امینی به طول 16 کلیومتر زیرسازی و آسفالت شده و حومه غربی شهرستان رفسنجان نیز در حال پیگیری است.

رئیس مجمع خیران شهرستان رفسنجان ادامه داد: زیرسازی میدان خاتم‌الانبیا تا هرمزدآباد انجام می‌شود و هر مسیر دیگری که پیشنهاد داده شود را هم پیگیری می‌کنیم.برای جذب قیر ابتدا لازم است، زیرسازی انجام شود تا حواله قیر تحویل دهند. بخشداران باید همکاری کنند و حدود 30 درصد از پول قیر پرداخته شود تا بتوانیم در پیشرفت و توسعه راه‌های آسفالت خدمت‌رسانی کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: کمربند حومه شرقی رفسنجان به طول 19هزار و 800 متر باید دوبانده شود که 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هر زمان که اعتبار آن برسد، کار آغاز می‌شود با اینکه کمک خیران در پیشرفت کار موثر است. استارت کار زیرسازی کمر بند شرقی آغاز شده و هر زمان به پایان رسید، کار آسفالت به‌سرعت پیش می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار