کد خبر: 682766
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان از آغاز مرحله سوم تحول نظام سلامت با اجرای کتاب ارزش گذاری خدمات سلامت ،از آبان ماه سالجاری در همه بیمارستان های استان (خصوصی ، دولتی ، دولتی غیر دانشگاهی) خبر داد.

محمد شکاری با بیان اینکه نظارت های مشترک دانشگاه علوم پزشکی ،سازمان نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی استان هرمزگان در پایش اجرای مرحله سوم برنامه تحول نظام سلامت با اهرم قانونی و برخورد با متخلفین انجام می شود گفت: تخلف در هیچ بیمارستانی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست وکتاب ارزش گذاری خدمات سلامت مهمترین زمینه را برای کنترل تعرفه های غیرقانونی فراهم می کند.

وی افزود: ارزشمند شدن دفترچه های بیمه و واقعی شدن تعرفه ها در بخش دولتی و خصوصی از اهداف کتاب ارزش گذاری سلامت است و با ابلاغ این کتاب یک نظم و انضباط مالی در تعرفه ها ایجاد می شود.شکاری خواستار همکاری سازمان های نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی در راستای اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت در مرحله سوم شد وافزود: عده قلیلی از پزشکان در برابر اجرای این کتاب ایستادگی خواهند کرد که باید از اهرم های قانونی در برابر متخلفان استفاده نمود .

وی با اشاره به اینکه در نظارت ها توجه ویژه ای به جایگاه حرفه پزشکی می شود و شان کادرپزشکی مد نظر قرار می گیرد گفت: هیچ بیمارستانی در اجرای مرحله سوم تحول سلامت مستثنی نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار