کد خبر: 682764
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
استاندار مرکزی بر تسریع در انجام پروژه های نیمه تمام و رفع عقب افتادگی طرح ها تا پایان برنامه پنجم توسعه تاکید کرد.

محمدحسین مقیمی با اشاره به زمان باقی‌مانده تا پایان برنامه پنجم توسعه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید کلیه طرح‌هایی که طبق ماده 215 مختص استان است را در زمان باقی مانده به اجرا برسانند و عقب‌افتادگی‌ها را در این مدت جبران کنند.

وی بر توجه به واقعیت‌ها برای تدوین برنامه ششم توسعه کشور و استان تأکید کرد و افزود: در برنامه پنجم توسعه‌ استان برخی از شاخص‌ها پایین‌تر از نرم کشوری است و باید این کاستی‌ها در برنامه ششم توسعه لحاظ شود .معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی نیز با اشاره به تدوین اسناد قانون پنجم توسعه به دو برنامه راهبردی و برنامه عملیاتی در استان اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی استان در شش کتاب در راستای تحول اداری، اهداف کیفی و اقدامات اولویت‌دار تهیه شده و شاخص‌های کلان نیز پیش‌بینی شده است.

محمدرضا عاشوری افزود: برنامه‌های عملیاتی نیز در قالب 14 کتاب مشتمل بر دو کتاب مربوط به شاخص‌های کلان و اهداف و 12 کتاب مربوط به شهرستان‌ها و فعالیت‌های عمرانی استان تدوین شده است.

وی اعتبارات سه سال اول سند توسعه استان را 415 میلیارد تومان عنوان کرد و با اشاره به اینکه 176 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است، گفت: در سه سال اول این سند 312 شاخص هدف‌گذاری شده بود که تاکنون 142 مورد آن ارزیابی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار