کد خبر: 682762
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام از رسیدگی جدی به وضعیت راه های روستایی استان خبر داد.

بهادری گفت: در شش ماه گذشته 30 كيلومتر راه روستايي در استان ايلام آسفالت شده و عمليات 50 كيلومتر ديگر نيز در حال اجراست است.

وی افزود: راه روستايي سرابكلان به عمارت در شهرستان سيروان به طول 7 كيلومتر، جاده گنجوان به طول 4و جاده حاج بختيار به طول 6 كيلومتر در شهرستان ايلام ، جاده ريكا به صالح آباد در شهرستان مهران به طول 7كيلومتر و جاده بان رحمان در شهرستان ملكشاهي به طول 4كيلومتر از جمله راههاي روستايي آسفالت شده در 6 ماه اول سال جاري است كه براي اجراي اين پروژه ها مبلغ 45ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني هزينه شده است.

بهادري ادامه داد: در حال حاضر آسفالت 13 كيلومتر جاده حاج بختيار و 5 كيلومتر جاده گنجوان در شهرستان ايلام، 11 كيلومتر شهرك هزاراني به چم كبود در شهرستان آبادانان و 10 كيلومتر بين روستاي عباس آباد و وحدت آباد در شهرستان دره شهر در حال انجام است. همچنين بهسازي و آسفالت ويله به قروتك در شهرستان دهلران به طول 5/3 كيلومتر و بهسازي و آسفالت قاضي خان به بدره به طول 7 كيلومتر در دست اجراست.

مدير كل راه و شهرسازي استان ايلام با بيان اينكه اخيرا استان ايلام رتبه نخست كاهش تصادفات راههاي روستايي را كسب كرده است گفت : با پيگيري مسئولان در تامين اعتبار اميدواريم روند بهسازي و آسفالت راههاي روستايي استان بيش از پيش ادامه يابد و روزي فرا رسد كه شاهد هيچگونه تصادف و تلفاتي در جاده هاي استان نباشيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار