کد خبر: 682744
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
فعال شدن شوراهای فنی در هر شهرستان موجب قوت بخشیدن به امر نظارت و اطلاع‌رسانی درست در زمینه پیشرفت پروژه‎ها و نحوه اجرای آنها خواهد شد.

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای فنی استان با عنوان کردن مطلب فوق و با تاکید بر اهمیت نظارت درست و دقیق بر اجرای پروژه‌ها گفت: شورای فنی عامل به صیانت از تلاش‎هایی است که در راستای خدمت صادقانه به مردم صورت می‎گیرد و باید بر کیفیت پروژه‎ها و اجرای اصولی آنها نظارت درست و دقیقی داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر چه لازم است همه پروژه‏‌ها بر اساس تقویم پیش بروند اما کیفیت نباید فدای سرعت در اجرای پروژه‎ها شود.این مسئول خواستار تشکیل شوراهای فنی در شهرستان‎ها شد و گفت: فعال‌شدن شوراهای فنی در هر شهرستان موجب قوت بخشیدن به امر نظارت و اطلاع رسانی درست در خصوص پیشرفت پروژه‎ها و نحوه اجرای آنها خواهد شد.

وی گفت: برآورد و نظارت درست باعث بازگشت اعتماد اجتماعی و ضامن سربلندی مسئولان و تقویت نگاه مردم به دولت می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه شرایط امروز استان از حیث میزان آورده‎های بخش دولتی و بخش خصوصی با 35 سال گذشته متفاوت است، بیان داشت: اعتبارات مختلفی که برای این استان از محل اعتبارات استانی، ملی و سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته و اختصاص داده شده است برابر با کل اعتبارات تملک دارایی استان در 35 سال گذشته است.

وی افزود: اطمینان از قرار گرفتن این اعتبارات در مسیر توسعه و پیشرفت استان مستلزم نظارت و بازرسی‎های دقیقی است که از هدررفت منابع جلوگیری کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار