کد خبر: 682718
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
فروش اوراق وقف در همدان برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در این استان آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اعلام این خبر گفت: اوراق مشارکت وقف طرحی جدید از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برای مشارکت همه اقشار جامعه با هر توان مالی برای ایجاد وقف و سهیم بودن در این عمل خیر و نیکوکارانه است، از این رو اوراق مذکور در مرحله نخست به صورت آزمایشی در بعضی از استان های کشور منتشر و به فروش رسید.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی با اشاره به اینکه این اوراق از سوی بانک عامل به فروش می رسد افزود: در مرحله نخست درآمد فروش این اوراق وقفی برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شیراز و تهران به کار خواهد رفت.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید فراوانی بر تبلیغ و ترویج این نوع مشارکت در وقف دارند و اوراق وقفی را راهی برای مشارکت همه اقشار مردم با هر توان مالی و اقتصادی در سنت حسنه وقف می دانند، گفت: اوراق وقف ازجمله ابزارهای مالی است که با اهداف نیکوکارانه منتشر می شود.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی عنوان کرد: اوراق وقفی در مبالغ 100، 300 ، 500 هزار تومانی و 5 و 10 میلیون تومانی به فروش می رسد و هر خانواده ای با هر درجه از توان مالی می تواند با خرید این اوراق به هر اندازه که دلخواه آنها است در سنت حسنه وقف برای مشارکت در ساخت بیمارستان تخصصی وقف در شیراز شرکت کند.

وی افزود: ایجاد بیمارستان تخصصی سرطان می تواند در راه کمک به قشر عظیمی که درگیر این موضوع هستند و مخصوصا کودکان مبتلا به این بیماری بسیار کارگشا باشد لذا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در راه فروش این اوراق وقفی و مشارکت مردم عزیز استان همدان همه توان خود را به کار بسته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار