کد خبر: 682708
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
58 طرح توسعه منابع آب در استان لرستان در دست اجراست .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه از این تعداد چهار طرح ملی است گفت: همچنین 20 مورد ملی استانی شده و 34 مورد نیز طرحهای استانی است. علی امید سیفی همچنین به در دست اجرا بودن 10 سد مخزنی در استان اشاره کرد و گفت: 10 شبکه نیز در پایین دست این سدها در حال اجرا است. وی با اشاره به سد ایوشان استان لرستان گفت: این سد هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 97 درصد بوده و چهار هزار و 350 هکتار از اراضی کشاورزی استان را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان به هزینه شدن 60 میلیارد تومان برای اجرای این سد اشاره کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سد 35 میلیارد تومان است. سیفی با اشاره به اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار طی سالجاری برای سد ایوشان گفت: شبکه این سد نیز هم اکنون در حال اجرا است.

وی همچنین در خصوص سد مروک گفت: این سد نیز دارای پیشرفت فیزیکی 96 درصدی است و از سال 82 آغاز شده است. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه تا کنون 110 میلیارد تومان برای اجرای این سد هزینه شده است عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز این سد نیز 35 میلیارد تومان بوده و امسال نیز 20 میلیارد تومان برای اجرای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار