کد خبر: 682601
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
بسياري از لوازم آشپزخانه خارجي كه با برندهاي معتبر در بازار ايران يافت مي‌شود، عموماً تقلبي هستند و در كشورهايي نظير چين توليد مي‌شوند.
بسياري از لوازم آشپزخانه خارجي كه با برندهاي معتبر در بازار ايران يافت مي‌شود، عموماً تقلبي هستند و در كشورهايي نظير چين توليد مي‌شوند.
به گزارش ايسنا، محمدحسن كاظمي رئيس اتحاديه لوازم آشپزخانه اظهار كرد: بسياري از توليدات ايراني نظير ظروف چيني، انواع قابلمه و ظروف نچسب و لوازم برقي ريز توليد ايران به لحاظ كيفيت بسيار مرغوب‌تر از انواع خارجي موجود در بازار كشور است.
وي افزود: در حالي كه شاهد هستيم بسياري از توليدات ايراني كاملاً قابل رقابت با انواع خارجي است و هيچ نيازي به واردات آن وجود ندارد، مشخص نيست با چه منطقي انواع لوازم آشپزخانه، آن هم با كيفيت پايين، وارد كشور مي‌شوند.
رئيس اتحاديه لوازم آشپزخانه افزود: براي نمونه ظروف چيني ايران يكي از بهترين ظروف چيني در جهان است، با وجود اين در بازار داخلي مي‌بينيم كه بسياري از ظروف چيني وارداتي است.
كاظمي با بيان اينكه بسياري از توليدات ايراني آشپزخانه قابل رقابت با انواع مشابه خارجي هستند، گفت: در حال حاضر ايران به كشورهاي ارمنستان، سوريه، لبنان، عراق و تاجيكستان انواع لوازم آشپزخانه صادر مي‌كند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
غفاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
اگر ظروف وارداتی کیفیت ندارد ...پورسانت که دارد.!
hassan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
چرا میگویید بسیاری از لوازم آشپزخانه تقلبی هستند
حقیقت اینکهتمام و تمام لوازم آشپزخانه معروف ساخت ایران و چین تقلبی و یکبار مصرف هستند
مثال اجاق گاز لوفرا ایرانی و ....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار