کد خبر: 682587
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
يكي از سايت‌هاي وابسته به فتنه 88 و تلويزيون بي‌بي‌سي فارسي مدعي شدند عكاس خبرگزاري ايسنا، به دليل تهيه عكس از اعتراضات مردمي مقابل دادگستري اصفهان در اعتراض به اسيدپاشي دستگير و بازداشت شده است.
يكي از سايت‌هاي وابسته به فتنه 88  و تلويزيون بي‌بي‌سي فارسي مدعي شدند عكاس خبرگزاري ايسنا، به دليل تهيه عكس از اعتراضات مردمي مقابل دادگستري اصفهان در اعتراض به اسيدپاشي دستگير و بازداشت شده است.
سايت كلمه كه در فتنه سال 88 نقش فعالي ايفا كرد و در خارج از كشور بارگذاري مي‌شود، بدون اشاره به منبع خبري خود، ادعا كرد كه آريا جعفري، عكاس و مسئول سرويس عكس ايسنا در اصفهان روز پنج‌شنبه توسط مأموران امنيتي در منزل خود بازداشت شده است.
اين در حالي است كه تاكنون مسئولان خبرگزاري ايسنا راجع به صحت و سقم اين خبر هيچ اظهارنظري نكرده‌اند.  البته طي روزهاي گذشته در برخي شبكه‌هاي اجتماعي ادعا شده بود كه عكاس ايسنا به دنبال تهييج مردم اصفهان براي تجمع بوده تا از تجمعات مردمي عكس تهيه كند. جالب‌تر آنكه ايسنا اولين خبرگزاري بود كه با ولع خاصي اقدام به انتشار اين حوادث كرد.  گرچه طي چند روز گذشته قاطبه نيروهاي انقلابي و مراجع مسئول ضمن محكوميت اقدام جنايتكارانه عوامل اسيد‌پاشي خواستار برخورد قاطع با عناصر اين اقدام ضد انساني شده‌اند، اما برخي جريان‌هاي رسانه‌اي در خارج و عوامل آنها در داخل تلاش مي‌كنند با انتشار اخبار و تحليل‌هاي جهت‌دار فضا را فتنه‌آلود كرده تا از آب گل‌آلود ماهي خود را صيد كنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
از سایت های بی بی سی و من و تو بهائیی انگلیس خبیث شریر وابسته به M I 6 پلید !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار