کد خبر: 682289
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
"رویکرد" گزارش می‌دهد:
این تعاونی مسكن از اعضای تعاونی خود برای پروژه مارال كاسپین طی ۲ تا ۵ سال گذشته حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان به تناوب دریافت کرده است اما تاکنون نتیجه‌ای برای اعضای تعاونی حاصل نشده است.
 
گروه اقتصاد "رویکرد": مسکن مهر را می‌توان از طرح‌های خوب، بد، زشت دولت نهم دانست؛ طرحی که هرچند بسیاری از افراد را خانه‌دار کرد اما در مقابل عده‌ای را در بلاتکلیفی گذاشته است.

در این میان برخی از تعاونی‌های مسکن علیرغم دریافت مبالغی از اعضای خود، به تعهدات خود عمل نمی‌کنند؛ یکی از این تعاونی‌ها، تعاونی مسكن جامعه ورزشكاران ایرانیان است.

تعاونی مسكن جامعه ورزشكاران ایرانیان به شماره ثبت ٣٠٠٨٧٧ واقع در شھر پرند از اعضای تعاونی خود برای پروژه مارال كاسپین که حدود ١٩٢ نفر می‌باشند، طی ۲ تا ۵ سال گذشته حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان به تناوب دریافت کرده است اما تاکنون نتیجه‌ای برای اعضای تعاونی حاصل نشده است.

یکی از اعضای این تعاونی به خبرنگار رویکرد می‌گوید: طی ۶ ماهه گذشته مسئولین تعاونی مسكن جامعه ورزشكاران ایرانیان از حضور در تعاونی امتناع کرده‌اند و هیچ پاسخی نیز در خصوص اقدامات انجام شده به اعضا نمی‌دهند به طوری که نحوه برخورد اعضای هیئت مدیره تعاونی باعث شده تا اعضای تعاونی در بلاتكلیفی بسر ببرند.

این عضو تعاونی مسكن جامعه ورزشكاران ایرانیان در ادامه اظهار داشت: به وزارت تعاون و شركت عمران شھر پرند مراجعه کرده‌ایم اما مسئولین پاسخگو نیستند كه این امر تنش و فشارھای روحی و روانی را در بین اعضای تعاونی ایجاد کرده است.

گفتنی است پیش از این وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود: صاحبان مسکن مهر می توانند تخلفاتی که از سوی تعاونی‌های مسکن رخ می دهد را به کمیسیون مشترک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی جهت رسیدگی ارجاع دهند اما به نظر می‌رسد برخی از تعاونی‌های مسکن مهر در حالی در انجام تعهدات خود کوتاهی کرده‌اند که یا به دولت پاسخگو نیستند و یا دولت با آنها کاری ندارد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار