کد خبر: 682172
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
اولين نشست كنفرانس «تأسيسي اتحاديه علماي مقاومت» در بيروت برگزار شد
دبيركل حزب‌الله در همايش سالانه «مبلغان و علماي ديني» با اشاره به اينكه شخصا به مناطق مرزي لبنان با سوريه براي سركشي به مواضع نيروهاي مقاومت در مقابل گروه‌هاي تكفيري سر زده است، اعلام كرد كه اين گروه‌هاي تروريستي ناتوان‌تر از آن هستند كه بخواهند اقدامي عليه كشورش انجام دهند و دو گزينه بيشتر پيش‌رو ندارند يا از سرما بميرند يا اينكه اسلحه خود را كنار بگذارند.
دبيركل حزب‌الله در همايش سالانه «مبلغان و علماي ديني» با اشاره به اينكه شخصا به مناطق مرزي لبنان با سوريه براي سركشي به مواضع نيروهاي مقاومت در مقابل گروه‌هاي تكفيري سر زده است، اعلام كرد كه اين گروه‌هاي تروريستي ناتوان‌تر از آن هستند كه بخواهند اقدامي عليه كشورش انجام دهند و دو گزينه بيشتر پيش‌رو ندارند يا از سرما بميرند يا اينكه اسلحه خود را كنار بگذارند.
سيد حسن نصر الله در «نشست سالانه مبلغان و علما» به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم الحرام به بررسي آخرين تحولات امنيتي و سياسي پرداخته است. به گزارش روزنامه الاخبار لبنان، وي در اين نشست بر وحدت، دوري كردن از اقدامات تحريك آميز و ارائه اسلام پيشرفته و با آينده‌اي روشن بر عكس آنچه گروهك تروريستي داعش و گروهك‌هاي مشابهش ارائه مي‌دهند، تأكيد كرد.  دبير كل حزب‌الله لبنان همچنين به بازديد اخيرش از منطقه البقاع واقع در نزديكي مرزهاي شرقي پرداخت و هدفش از اين بازديد را «كسب اطمينان بيشتر» عنوان كرد و افزود: «آنچه اخيرا در ارتفاعات عرسال، بريتال و عسال الورد رخ داد، اشكالي تفصيلي و اشتباهي بود كه به آن رسيدگي شد» و واقعيت امر بر خلاف جنگ رواني رسانه‌هاست.  گروه‌هاي تروريستي اخيرا به يكي از مواضع جنبش مقاومت اسلامي لبنان در منطقه بريتال حمله كردند كه در جريان آن هشت نفر از نيروهاي اين جنبش به شهادت رسيدند. حملات تروريست‌ها خيلي زود دفع شد و تعدادي زيادي از آنان به هلاكت رسيدند. چند روز پس از اين حمله رسانه‌هاي لبنان گزارش دادند نصرالله شخصا براي سركشي و بررسي مسائل امنيتي به اين منطقه رفته است. در همين حال رسانه‌هاي حامي تروريست‌ها تلاش كردند تا اين حمله افراد وابسته به القاعده و داعش را يك ضربه بزرگ به حزب‌الله وانمود كنند.
وي افزود: از تحولات ميداني آگاهي پيدا كردم و كيلومترها بين مواضع مقاومت پياده روي كردم. به شما اطمينان مي‌دهم كه اوضاع ما در عرصه ميداني «بسيار قوي»، آمادگي ما «بسيار پيشرفته» و برنامه‌هايمان مقتدرانه و مستحكم است. ما آماده رويارويي با هر گامي كه افراد مسلح بر مي‌دارند، هستيم. دبير كل حزب‌الله لبنان با بيان اينكه «افراد مسلح ناتوان‌تر از آن هستتد كه نقطه‌اي از البقاع را بخواهند»، افزود: افراد مسلح نمي‌توانند چنين هدفي را تحقق بخشند زيرا در محاصره بوده و در تنگنا قرار دارند. . . آنها دو گزينه فرا روي خود دارند؛ يا از سرما بميرند يا با لباس‌هاي غير نظامي به لبنان و سوريه بروند.
دبير‌كل حزب‌الله لبنان جنگ ائتلاف بين‌المللي- عربي ضد‌داعش را به مثابه «كوتاه كردن ناخن‌هاي اين گروهك و ترسيم خطوط قرمز براي آن» توصيف و تشريح كرد كه آنها براي داعش خطوط قرمزي ترسيم مي‌كنند تا به عربستان سعودي، اردن و اربيل نزديك نشوند. . . حملات هوايي ائتلاف از شروع جنگ عليه داعش تا كنون حتي با حملات يك روز اسرائيل عليه لبنان در جنگ 33روزه برابري نمي‌كند.
اولين نشست كنفرانس «تأسيسي اتحاديه علماي مقاومت» صبح سه‌شنبه در سالن «الساحه» واقع در مسير فردوگاه بيروت شروع به كار كرده و است گزارش وبگاه خبري «العهد» حاكي است كه اين كنفرانس در ادامه كنفرانس علماي اسلام در تهران، برگزار مي‌شود. كنفرانس علماي اسلامي چندي پيش به ابتكار مجمع جهاني تقريب بين مذاهب در جمهوري اسلامي ايران برگزار شده بود. بر اساس اين گزارش آيت الله محسن اراكي طي سخناني با تأكيد بر لزوم دوري كردن از فتنه‌ها، ايفاي نقش علماي امت اسلامي به منظور عبور از مرحله جاري را خواستار شد و ابراز اميدواري كرد كه اتحاديه جهاني علماي مقاومت قطب نما را به سوي دشمن صهيونيستي تنظيم كند. از طرفي آيت الله تسخيري عضو مجلس خبرگان رهبري نيز طي سخناني تأكيد كرد كه همه شياطين عليه امت ما جمع شده و فرهنگ، وجود و نقش متمدن آن را هدف قرار داده و طرح‌هاي گسترده‌اي براي به حاشيه راندن علما از عرصه اجتماعي دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
0
با سلام بر سید حسن نصرالله ! سید جان خوب ببین آمریکا در عراق ! و سوریه ! چگونه موذیانه به یاری داعش در آستانه نابودی آمده است ! لذا علیرغم تسلط شما بر اوضاع عرسال و قلمون باز هم از کید و مکر آمریکا و ائتلاف ناجیان اسرائیل و حامیان داعش غافل نشوید و در نخستین فرصت با بهترین نقشه و موثر ترین تجهیزات و هماهنگ با سوریه در سمت دیگر کوهها مشترکاً تروریست ها را محو و نابود نمایید ! خدا یار و یاورتان باشد شیران دلاور پارسا ! انشاءالله
ميرزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
0
آقا سيد حسن نصرالله :
ما نيز با شما هم عقيده ايم و مي گوئيم كه
تروريستها يا بميرند و يا اينكه تسليم حق شوند .
الا ان حزب الله هم الغالبون
و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون
يا حسين .
امامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
0
ماشاءالله سید حسن نصرالله و لا حول و لا قوت الا بالله العلی العظیم !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
0
سلام بر سید عزیز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار