کد خبر: 682125
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی(ره) ضمن صدور بیانیه‌ای، کلاس‌های درس روز چهارشنبه سی‌ام مهرماه حوزه‌های علمیه استان تهران را تعطیل اعلام کرد.
فارس: مدارس علمیه استان تهران به مناسبت ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی،رئیس خبرگان رهبری فردا تعطیل است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی(ره) ضمن صدور بیانیه‌ای، کلاس‌های درس روز چهارشنبه سی‌ام مهرماه حوزه‌های علمیه استان تهران را تعطیل اعلام کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد به مناسبت ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی بدین شرح منتشر شد:

حضرات آیات و حجج اسلام، مسئولان و مدیران محترم مدارس علمیه‌ استان تهران (دامت تاییداتهم)

سلام الله علیکم

خبر ارتحال فقیه فطن و عالم خلیق خدوم حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی (قدّس سرّه)، مایه‌ تالّم و تأسف عمیق شد؛ این روحانی ربانی که از همراهان دیرین حضرت امام خمینی(قدّه) و یاران باوفای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دام ظلّه الوارف) و از علمای مبارز طراز اول روزگار ما بود، از سرمایه‌های بی‌بدیل کشور و انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت و فقدان او در شرایط حاضر، مصداق بارز ثُلمه بر پیکره‌ اسلام، نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه (صانها الله عن الحدثان) قلمداد می‌شود.

در پی فقدان قله‌های علمی ـ معنوی پایتخت در سنوات اخیر، حوزه‌ی علمیه‌ تهران ـ که وی اسطوانه‌ آن محسوب می‌شد ـ بیش از پیش، دچار فقر و فترت گشت.

اینجانب این ضایعه مولمه را از سوی خود و اعضای محترم شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و مرکز مدیریت استان به محضر مبارک حضرت بقیة الله و رهبر فرهمند انقلاب و سایر مراجع تقلید نیز مدیران و طلاب مدارس علمیه استان و بیت مکرم آن راحل رستگار، تسلیت عرضه کرده از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت در جوار الهی و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت کرده و به مناسبت این ثلمه‌ اسف‌بار، کلیه‌ دروس مدارس استان را در روز چهارشنبه سی‌ام مهرماه تعطیل اعلام می‌دارد. تاکیداً از حضرات مسئولان، مدیران و مدرسان محترم استدعا می‌کنم، ضمن حضور در مراسم تشییع و ترحیم آن عالم عظیم‌الشان، طلاب را به شرکت در این برنامه‌ها هدایت و ترغیب کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار