کد خبر: 682063
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
15 هزار و 679 کلاس درس غیرمستحکم و نیمه مستحکم در استان آذربایجان شرقی به مقاوم‌سازی و تخریب و بازسازی نیاز دارد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی با اعلام این مطلب گفت: این استان دارای 23 هزار و 300 کلاس درس است که 7 هزار و 612 کلاس از این تعداد مستحکم هستند.

محمدرضا عیدی افزود: 8 هزار و 300 کلاس استان آذربایجان‌شرقی از 23 هزار و 300 کلاس درس آذربایجان شرقی غیرمستحکم و نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه در سال 93 از منابع دولتی 77 پروژه با 509 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می‌شود، گفت: 110 پروژه آموزشگاهی با 730 کلاس درس در سطح این استان در دست اجراست که تا مهر ماه سال 94 به اتمام می‌رسد.

عیدی با اشاره به طرح استاندارسازی سامانه گرمایش در مدارس از محل عوارض مصارف گاز افزود: از سال گذشته تاکنون استانداردسازی گرمایش در 405 مدرسه را آغاز کرده که 190 مدرسه تحویل داده شده و تا پایان امسال اجرای طرح استانداردسازی 250 مدرسه را نیز آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: رویکرد جشنواره امسال جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اتمام پروژه‌های نیمه تمام دولتی بوده و سعی خواهیم کرد در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردیبهشت سال 94 نیز خیرین را به سمت هزینه‌کرد در تکمیل پروژه‌های دولتی که به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده هدایت کنیم.

عیدی از تعهد 420 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز در شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: خیران تا به امروز بیشتر تعهدات خود را انجام داده و بقیه تعهدات خیران مدرسه‌ساز نیز تا پایان امسال تحقق می‌یابد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار