کد خبر: 682051
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
استاندار سیستان و بلوچستان از ابلاغ 3 میلیارد تومان برای مطالعه راه آهن زاهدان – زابل خبر داد.

هاشمی با بیان اینکه نزدیک به780 میلیارد تومان اعتبار نقد تا پایان سال برای راه آهن چابهار – زاهدان اختصاص یافته است گفت: از این مبلغ 119 میلیارد تومان به حساب قرارداد واریز شده و قرار است پس از انجام مطالعات لازم دو کارگاه نیز از زاهدان به سمت جنوب استان تجهیز شوند.

وی افزود: توسعه خطوط ریلی کشور و تبدیل استان سیستان و بلوچستان به حلقه وصل ایران با کشورهای منطقه و آسیای میانه یکی از دستاوردهای ماندگار دولت تدبیر و امید در تاریخ ایران خواهد بود و آینده روشنی را برای این استان رقم خواهد زد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رئیس جمهور نگاه ویژه ای برای توسعه خطوط ریلی کشور دارد و با همین نگاه توسعه خط راه آهن چابهار – سرخس برای اتصال به آسیای میانه در دستور کار دولت قرار گرفته و کار آن آغاز شده است.

هاشمی با بیان اینکه امروز همه مردم از تمکن کافی برای استفاده از ناوگان هوایی برخوردار نیستند و ایمن ترین روش سفر کردن برای مردم خطوط قطار است که باید با آرامش و امکانات لازم همراه باشد گفت: مردم سیستان و بلوچستان با توجه به بعد مسافت تا مرکز کشور بیش از هر جای دیگری شکرگذار نعمت قطار هستند و این استان باید بهترین خط قطار را با بهترین خدمات برای مردم داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار