کد خبر: 682033
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
در حال حاضر 26 درصد از دانش‌آموزان استان خراسان جنوبی زیرپوشش نهادهای حمایتی قرار دارند.

 

عباس لامعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با عنوان کردن مطلب فوق و با بیان اینکه آموزش و پرورش بدون انجمن اولیاء و مربیان، مدرسه و دانش‌آموز مفهومی ندارد، یادآور شد: اولیاء و انجمن دو بال توانمند در آسمان تربیت هستند.

این مسئول یکی از سیاست‌های کاری آموزش و پرورش را تقویت کمک‌های مردمی دانست و ادامه داد: ما هیچگاه اولیاء را برای دادن پول اجبار نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش در تنگنای مالی قرار دارد، گفت: امروز اولیاء، مربیان و ثمن‌ها می‌توانند به کمک آموزش و پرورش بیایند و در این راستا فرهنگ‌سازی می‌تواند بسیار موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم می‌دانند پولی که به آموزش و پرورش می‌دهند برای فرزندانشان هزینه می‌شود، افزود: مردم استان ما برای تحصیل فرزندان خود تلاش فراوانی دارند.

لامعی با اشاره به اینکه 26 درصد از دانش‌آموزان استان زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند، اضافه کرد: سازمان‌های حمایتی حمایت‌کننده از این دانش‌آموزان از جمله کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی برای تحصیل این دانش‌آموزان کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح انسداد مبادی بی‌سوادی در استان خیران کمک کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین برای اجرای طرح "با من بخوان" در استان نیز خیران کمک کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از وجود 2 هزار و 106 آموزشگاه در استان خبر داد و یادآور شد: معلمان ما در این آموزشگاه‌ها دارای وجدان بیدار و برای دانش‌آموزان خود نگران هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار