کد خبر: 681953
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
مایکروسافت در تدارک عرضه یک ساعت هوشمند است که دو روز شارژ باتری را نگه می‌دارد.

 

خبرگزاری ایسنا: مایکروسافت در تدارک عرضه یک ساعت هوشمند است که دو روز شارژ باتری را نگه می‌دارد.

 نشریه فوربس نوشت؛ شرکت مایکروسافت قصد دارد ظرف چند هفته آینده و احتمالا قبل از تعطیلات کریسمس اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کند.

هنوز جزییات بیشتری درباره تاریخ دقیق عرضه این ساعت منتشر نشده اما گزارشها حاکی از آن است که مایکروسافت به دنبال آن است که این محصول قبل از تعطیلات کریسمس در فروشگاه‌ها عرضه شود.

همچنین منابع آگاه می‌گویند این ساعت هوشمند که هنوز نام آن مشخص نیست جزو اولین ساعت‌هایی است که به مدت دو روز شارژ نگه می‌دارد و از این حیث از رقبایی همچون موتو360 و سامسونگ گی‌یر 2 که باید هر روز شارژ شوند سرتر است.

در زمینه شارژ باتری مایکروسافت احتمالا از تخصص و تجربه خود در زمینه نرم افزار استفاده کرده و توانسته عملکرد باتری ساعت را افزایش دهد.

ساعت هوشمند شرکت مایکروسافت همچنین رقبای خود را از حیث سازگاری با چندین سیستم عامل نظیر IOS ، اندروید و ویندوز موبایل شکست می‌دهد و همچنین اولین دستگاه پوشیدنی است که از قابلیت حسگر تشخیص ضربان قلب که 24 ساعته فعال است بهره می‌برد.

شرکت مایکروسافت این قابلیت را با استفاده از فن‌آوری کینکت ارائه داده است.

گمانه زنی‌های قبلی حاکی از این بود که ساعت هوشمند مایکروسافت از یک نمایشگر لمسی تمام رنگی بهره می‌برد.

شرکت مایکروسافت هنوز درباره این گزارش اظهارنظر نکرده است ولی آخرین بار در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این ساعت اعلام کرده بود که مطلبی برای بیان وجود ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار