کد خبر: 681917
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از صدور 3 هزار و 500 سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت گیلان خبر داد.

محمداکبرزاده گفت: هم اکنون انجام عملیات امکان سنجی برای صدور 75 هزار سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان طی سال جاری در حال انجام است. وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال 75 هزار سند روستایی در استان با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به این مطلب که در 2 هزار روستا از 3 هزار روستای استان طرح هادی تهیه شده است، گفت: امسال نیز طرح هادی 500 روستا تهیه و برای آن ها 40 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود. محمداکبرزداده از واگذاری مسئولیت بازسازی حوادث غیرمترقبه به بنیاد مسکن خبر داد و افزود: در سال گذشته 9 حادثه غیرمترقبه در کشور رخ داد و نتایج عملکرد در بازسازی و نوسازی ها از سوی بنیاد مسکن بسیار مطلوب بود.

وی با بیان این که گیلان جز سه استان برتر کشور در نوسازی و بازسازی مسکن روستایی و بازسازی واحدهای ناشی از حوادث غیرمترقبه است، گفت: رویکرد خوبی که بنیاد مسکن گیلان در رعایت استانداردها داشته منجر به کسب مقام های برتر گیلان در کشور شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در ادامه تصریح کرد: سرمایه گذاری نظام برای توسعه روستاها قابل توجه است و مقرر شده است تا سال 1405 هر سال 200هزار واحد مسکونی با اعتبار هر نفر خانوار 15 میلیون تومان با کارمزد 5 درصد به روستاییان اختصاص یابد که سهم گیلان به طور متوسط سالیانه 15 هزار واحد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار