کد خبر: 681914
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
با احداث 100 هزار واحد مسکن مهر در پردیس، 400 هزار نفر به جمعیت این شهر اضافه می‌شود.

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر فوق گفت: یکی از ویژگی‌های شهر سالم را حضور نیرو‌های انتظامی می‌دانیم و به دنبال اجرای این سیاست هستیم که شهر باید در کنار فضاهای سبز، فرهنگی، آموزشی و ... از امنیت کامل برخوردار باشد. وی افزود: حدود 100 هزار واحد مسکن مهر در پردیس ایجاد شده که به طور میانگین، 400 هزار نفر به جمعیت موجود شهر پردیس اضافه خواهد شد و با این حساب، یک کلان‌شهر دیگر در کنار تهران ایجاد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: نه تنها این فضای انتظامی بلکه چندین مرکز انتظامی دیگر نیاز است تا امنیت انتظامی خوبی را در پردیس شاهد باشیم. نریمان به مشکلات تامین نیروهای انتظامی در برخی از شهرهای جدید اشاره کرد و گفت: در برخی شهرهای جدید کلانتری احداث کردیم؛ ولی به دلیل کمبود پرسنل و عدم ارائه مجوز، به‌کار‌گیری نیرو در این مراکز به سرانجام نرسیده و امیدواریم این مشکل به‌زودی رفع شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های مسکن مهر پردیس جزء آخرین پروژه‌های کلنگ‌زنی شده بوده، طبیعی است دیرتر از سایر پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد؛ ولی تلاش خواهیم کرد تا پایان سال 94 همه پروژه‌های مسکن مهر را در پردیس نیز تحویل دهیم. نریمان گفت: امیدواریم بتوانیم به بیانات مقام معظم رهبری جامه‌ عمل بپوشانیم و مسکن مهر را با طرح‌های روبنایی و زیربنایی مورد نیاز که بسترساز رضایت مردم باشد، تحویل متقاضیان دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار