کد خبر: 681889
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از اختصاص 65 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های ناحیه صنعتی زنوز خبر داد.

محمدعلی عسگری با بیان اینکه در صورت همکاری شرکت‌های آب و برق تا شش ماهه اول سال آینده ناحیه صنعتی زنوز به بهره‌برداری می‌رسد گفت: مساحت کل ناحیه صنعتی زنوز 35 هکتار است که 10 هکتار آن صنعتی است.

وی تعداد قطعه‌های صنعتی در این ناحیه صنعتی را 50 قطعه اعلام کرد و افزود: ناحیه صنعتی زنوز در 4 زون شامل زون‌های غذایی، فلزی، شیمیایی و کانی است.

عسگری ادامه داد: این ناحیه صنعتی د‌ارای بخش‌های خد‌ماتی، پارک صنعت، مسجد‌، تصفیه‌خانه و فاضلاب صنعتی است و د‌ر 2 فاز د‌ر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به تصویب رسید‌ه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی کل اعتبارات ‌امسال برای ناحیه صنعتی زنوز را 8.4 میلیارد ریال ( 1.2 میلیارد ریال داخلی و 7.2 میلیارد ریال عمرانی) اعلام کرد و گفت: پیمانکار پروژه این ناحیه صنعتی با مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال فعالیت است.

عسگری با بیان اینکه در مرحله نخست 5 هکتار از ناحیه صنعتی زنوز آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: میزان اشتغال در این ناحیه صنعتی 500 نفر برآورد شده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی زنوز را 476 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تامین زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی 65 میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت.

عسگری با بیان اینکه در حال حاضر 48 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی مشغول به کار هستند، گفت: 38 شهرک و ناحیه در استان در حال بهره‌برداری و واگذاری زمین است و 13 شهرک و ناحیه در حال احداث است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار