کد خبر: 681713
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان:
فرد اسید پاش به زنان و دختران در اصفهان تا چند روز آینده دستگیر خواهد شد، تمام اسیدپاشی ها توسط یک نفر با شخصیت ضد اجتماعی و دارای اختلالات روانی صورت پذیرفته و انگیزه دیگری در میان نبوده است.

جوان آنلاين: سرهنگ حسین زاده در گفت و گو با میزان، اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع را در حال بررسی و پیگیری است. بنابراین از ارائه هر گونه اطلاعاتی که منجر به ایجاد خلل در روند تحقیقات شود، خودداری می کنیم.

مسئول مستقیم پرونده اسید پاشی به زنان اصفهان افزود: تمام اسید پاشی ها یک خشونت کور توسط فردی با اختلالات روانی و شخصیت ضد اجتماعی صورت گرفته که تا چند روز آینده دستگیر خواهد شد. هیچ انگیزه ای جز اختلال شخصیتی برای انجام این اقدام توسط مجرم وجود ندارد.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: تمامی افرادی که مورد حمله قرار گرفته اند جوان و در گروه سنی 23 تا 35 سال بوده اند. اما از نظر ویژگی های فرهنگی و اجتماعی هیچ اشتراکی نداشته اند.

وی تاکید کرد: برخی رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی مجازی به این موضوع بیش از واقعیت موجود بال و پر داده اند. فرمانده نیروی انتظامی اصفهان نیز با انجام مصاحبه ای به نمایش اغراق آمیز این موضوع توسط رسانه های بیگانه تاکید کردند.

مسئول مستقیم پرونده اسید پاشی به زنان در اصفهان با اشاره به افزایش تعداد نیروهای محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر عنوان کرد: ما فعالیت های پنهان و آشکار خود را تشدید کرده ایم. بنده خود در حال حاضر به گشت زنی در سطح شهر و رصد وضعیت مشغول هستم.

سرهنگ حسین زاده در پایان تاکید کرد: همکاران ما هر وضعیت مشکوک که ممکن است منجر به نگرانی خاطر شهروندان شود را بررسی و متوقف می کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
4
0
یقین دست عوامل انگلیس خبیث پشت پرده این جنایات و نیز دامن زدن سازمان یافته و با نقشه قبلی به این ماجراست تا با یک تیر چند نشان بزنند !! از جمله همزمانی طرح اسیدپاشی و ربط دادن شگفت آن با امر به نعروف و نهی از منکر و اقشار مومن و معتقد و انصار حزب الله و .... از دیگر سو تخریب وجهه تمدنی اسلامی - ایرانی شهر کهن اصفهان نزد خارجی ها برای ساقط کردن در آمد ارزی گردشگری ایران در دولت جدید (که هم دنبال بهبود اقتصاد است و هم هنوز باجی به انگلیس خبیث . آمریکا در بحث غنی سازی نداده !!) است همزمان با توطئه پیچیده کاهش شدید قیمت نفت !! با هدف کاستن شدید درآمدهای ایران برای فشار اقتصادی بیشتر به مردم در داخل و تسلیم ایران در مذاکرات اتمی با تقویت چماق تحریم اقتصادی و از سویی ناتوان کردن ایران در ارایه یاری به ملت های مظلوم منطقه که در حال مقاومت جلو مزدوران مثلث صلیبی سلفی صهیونی هستند (سوریه ،لبنان، عراق،یمن،غزه و....) و این توطئه کثیف انگلیس خبیث و بی بی سی فارسی و من و تو بهائیی و .... بخش کوچک از پروژه پیچیده انتقام گیری و تلافی جویی حامیان ناکام و سرخورده و کینه توز داعش !و جند النصره ضد ایران عزیز است !! گوشه کوچک دیگرش شرارت های این روزهای تروریست های مزدور مثلث صلیبی -سلفی -صهیونی ضد مرزهای شرقی ایران است و این هوشیاری بسیار می خواهد تا همه توطئه را یکجا بنگریم و از اتاق فرماندهی ائتلاف ناکام سازندگان تروریست ضد محور مقاومت با هدف نجات رژیم صهیونیستی از چنگال مقاومت اسلامی !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
1
تو را به خدا و به جان بچه هایتان این روانی اگر یک نفر یا چند نفر روانی یا مزدور است یا هر چه را بگیریدو رسوایش کنید.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
3
به نظر من منطقه ای که این کار را کرده باید کاملا زیر پوشش قرار بگیره اسامی افرادی که موتور دارند توی ان حوالی باید بررسی بشه وبا تصویرنگاری که از قربانیان گرفته میشه تطابق داده بشه در ضمن باید معلوم بشه اسید چی بوده وازکجا میشه تهیه کرد شاید اگر تصویر را به فروشندگان بدن بتونن شناسایی کنن درضمن در ان مناطق دوربین مدار بسته بانکی تقاطعی نبوده انشالله زودتر بگیرنش مردم خیلی وحشت کردن
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
1
2
مردم ...
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
0
این عمل واقعا غیر انسانی بوده و نوعی محاربه است.
بابک ادبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
0
سرهنگ حسین زاده در اظهارتی ...ابراز میکنند عامل اسید پاشی فردی با اختلالات روانی است چطور وقتی هنوز کسی دستگیر نشده ونظریه پزشکی قانونی مبنی بر اختلالات روانی در باره متهم دستگیر نشده صادر نگردیده ایشان ...چنین اظهاراتی می نمایند ایا همین نظرات ...باعٍث نمیشود مجرم اصلی با این ترفند که بیمار روانی است از قصاص رهایی پیدا کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
جالبه 6نفر فقط نظر دادن این یعنی یا مخاطب ندارین یا نظرات سانسور میشه درهرصورت یعنی مردم اعتمادی به رسانتون ندارن!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار