کد خبر: 681639
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با افزایش زمان خدمت سربازی در سال ۹۴ مدت خدمت امریه‌ها افزایش نمی‌یابد. همچنین مشمولین غایب از فرصت عفو اضافه خدمت تا ۲۲ بهمن استفاده کنند و خود را معرفی کنند.
فارس: سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با اجرای قانون جدید خدمت سربازی از ابتدای سال 94 که خدمت از 21 ماه تبدیل می‌شود به 24 ماه امریه‌ها افزایش نمی‌یابد و ثابت می‌ماند اما با این تفاوت که کسر خدمت همسر و فرزند به آنها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: البته اگر الان هم مشمول دارای فرزند باشند به ازای هر فرزند 2 ماه کسر خدمت شاملشان خواهد شد.

سردار کمالی تصریح کرد: این عفوی که صادر شده است و تا 22 بهمن سال جاری هم ادامه دارد بهترین فرصت برای مشمولان غایب است.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: این فرصت تا 22 بهمن ادامه دارد تا کسانی که غیبت کرده‌اند بیایند و خودشان را معرفی کنند زیرا علاوه براینکه 3 تا 6 ماه اضافه خدمتشان بخشیده می‌شود به محاکم قضایی هم معرفی نمی‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن اگر فرزند هم داشته باشند می‌توانند به ازای هر فرزند از 2 ماه کسر خدمت استفاده کنند. اما اگر مراجعه نکنند علاوه بر اینکه باید 3 تا 6 ماه اضافه خدمت را تحمل کنند به محاکم قضایی هم معرفی می‌شوند.

سردار کمالی اضافه کرد: از آنجایی که خدمت متاهل‌ها در سال جاری 21 ماه است کسری تاهل شامل حالشان نمی‌شود و کسر خدمت به دلیل تاهل از سال آینده که خدمت 24 ماه است حساب می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار