کد خبر: 681474
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
شست كنفدراسيون زنان چين با زنان ايراني
اعضا كنفدراسيون زنان چين كه روز گذشته به تهران سفر كرده اند فردا دوشنبه 28 مهر با زنان ايراني طي يك نشست تخصصي بين‌المللي به بحث پيرامون موضوع خانواده مي‌پردازند.

 

به گزارش خبرنگار سايت خبري ريحانه، دور دوم نشست تخصصي بين‌المللي زنان ايران  و چين با عنوان «زنان و توازن مشاركت‌هاي اقتصادي و استراتژي‌هاي جمعيتي» دوشنبه 28 مهر سال جاري از سوي اداره كل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با حضور اعضاء كنفدارسيون زنان چين  و جمعي از انديشمندان و صاحبنظران داخلي در تهران برگزار مي‌شود.

در اين نشست قرار است مباحثي چون «خانواده و نقش‌هاي تربيتي»، «زنان و استراتژي‌هاي جمعيتي»، «زنان، خانواده و اشتغال»، «زنان، مديريت مصرف و توليد پايدار» و «زنان و حفظ فرهنگ ملل در فرايند جهاني شدن» مورد بررسي قرار بگيرد.

گفتني است دور نخست اين مذاكرات در مرداد سال گذشته با عنوان سمينار مشترك زنان ايران و چين درباره نقش زنان در آموزش خانواده با حضور بانوان انديشمند ايراني و مسئولان فدراسيون زنان چين در كشور چين برگزار شده است.

فدراسیون سراسری زنان چينACWFاز بدو تاسیس (24 مارس 1949) بطور رسمی عهده‌دار حرکت‌های مربوط به زنان در کشور چین است. ارتقای سیاست های حوزه زنان در تمامی زمینه‌ها و حمایت از حقوق زنان در دولت چین از عمده وظایف فدراسیون یاد شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار