کد خبر: 681468
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
تروریست‌های جبهه النصره تهدید کردند که اقدامات تروریستی را در مراسم دهه اول محرم در لبنان انجام خواهند داد.
تسنیم: روزنامه الدیار لبنان نوشت که تروریست ها به دنبال عملیات تخریبی در مراسم دهه اول عاشورای حسینی هستند که از شنبه آینده 25 اکتبر آغاز خواهد شد.

نیروهای امنیتی اقدامات خاصی را بویژه در منطقه النبطیه که مراسم عاشورای حسینی در آن برگزار می شود، در دستور کار دارند. علاوه بر این منطقه بخش های دیگر در جنوب و بقاع لبنان نیز شاهد اتخاذ تدابیر شدید امنیتی است.

بر اساس این گزارش، اقدامات امنیتی بر عهده ارتش لبنان و دیگر نیروهای امنیتی است که با همکاری پلیس شهرداری ها انجام می شود. همچنین حرکت ورود و خروج خودروها در زمان انجام مراسم عاشورایی و در راهپیمایی ها متوقف خواهد شد.

نیروهای امنیتی همچنین تدابیر امنیتی فوق العاده‌ای را در برخی مناطق برای تشدید نظارت و کنترل امنیتی مناطق دنبال می کنند، این در حالی است که ابو مالک التلی فرمانده جبهه تروریستی النصره تهدید کرده که همزمان با مراسم عاشورای حسینی عملیات خرابکارانه در دستور کار تروریست ها قرار دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
قبل از اینکه تروریست ها بخواهند اقدامی کنند حرب الله لبنان و سوریه مشترکاً باید با سلاحهای دقیق و پرقدرت قبل زمستان و قبل تاسوعا عاشورا و سپس اربعین و .... مواضع تروریست ها را در عرسال و کوههای قلمون زیر و رو کنند و کامل تسخیر نمایند ! و از سلاحهایی ... بهره ببرند و توپ های سنگین و موشک های ا تنی خوشه ای و خمپاره های سنگین و دقیق و بمباران هوایی با بمب های چند تنی..و ! نگذارند کار فرسایشی شود تا حامیان داعش برای یاری شان در عرسال برسند و مانند امیر پلید قطر میانجی جان داعش شوند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار