کد خبر: 681425
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی حق دارد ناراحت باشد ما بیک زاده را سالم تحویل تیم ملی دادیم اما مصدوم بازگشت.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد پیروزی روز گذشته استقلال مقابل فولاد نوین و صعود به مرحله بعدی جام حذفی اظهار داشت: دیروز شاهد بازی نفس‌گیری بودیم. معمولا چنین بازی هایی سخت است چون جام حذفی بحث حذف تیم ها را در پی دارد همین مسئله کار را حساس می کند. تیم های دسته یکی و دویی هم چون چیزی برای از دست دادن ندارند با شجاعت تمام در مسابقات حاضر می شوند. شما دیدید که تیم های سپاهان و فولاد هم به همین دلیل حذف شدند.

وی در خصوص اینکه توقع از استقلال بیشتر از این است که مقابل فولادنوین دیده شد گفت: باید به بازیکنان استقلال هم حق دارد. ملی پوشان ما دیر از پرتغال به تیم ملحق شدند و خسته بودند. به هر حال فوتبال همین است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه ظاهرا اردوی تیم ملی در وسط فصل به ضرر تیم هایی شده که بازیکن در تیم ملی زیاد دارند، گفت: واقعا اردوی تیم ملی وسط فصل به تیم هایی مثل ما ضربه می زند. این برنامه ریزی صدماتش به ما و بازیکنان می رسد. ما اکنون بیک زاده را سالم تحویل دادیم و حالا مصدوم برگشته است و امیر قلعه نویی هم حق دارد که ناراحت باشد چون برنامه ریزی ما هم بهم می خورد. خوشبختانه کرار امروز به مشهد می رسد و حداقل این بازیکن را می توانیم داشته باشیم.

افشارزاده در مورد اینکه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است که باشگاه استقلال از پرسپولیس برای واگذاری آماده تر است و چرا برای واگذاری این دو باشگاه این همه عجله می شود، گفت: سازمان خصوصی سازی سازو کار خودش را دارد و ما هم کارهایمان را انجام داده ایم. از ما یکسری مدارک خواسته اند که در حال جمع آوری آنها هستیم و مشکلی هم نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال بدهی زیاد دارد و چطور کسی می تواند با این همه بدهی این باشگاه را بخرد، گفت: در هر صورت کسی که برای خرید باشگاه قدم برمی دارد حتما با آگاهی جلو می آید.

مدیرعامل  استقلال در جواب به این پرسش که قیمت برند استقلال چه میزان است، تصریح کرد: قیمت را به ما هم نگفته اند اما قطعا همه چیز برای ارزشگذاری لحاظ می شود. ما مشخصات املاک را می دهیم. لیست تمامی بدهکاران و طلبکاران را هم می دهیم. صورت حساب های مالی هم طبق سالی که خواسته  اند تهیه می کنیم.

افشارزاده در ادامه این گفت و گو در خصوص اینکه چرا بحث جدایی آندرانیک تیموریان و آرش برهانی مطرح شده گفت: اصلا چنین بحث هایی نبوده و نیست و برخی رسانه ها از خودشان خبر می سازند. ما هنوز مشخص نیست اصلا در نیم فصل بازیکن بگیریم یا نه اما قطعا این دو بازیکن از جمع ما جدا نمی شوند.

وی در پایان در مورد اینکه مشکل مالی دارند یا خیر گفت: بالاخره می گذرانیم. کار سختی پیش رو داریم و پرداخت بدهی ها کار راحتی نیست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار