کد خبر: 681286
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
در پی اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه در باره ایران و سخنان وی پیرامون رهبر ایران جمعی از حامیان ایران با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب در خیابان های استانبول و آنکارا راهپیمایی کردند.
عصرايران: در پی اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه در باره ایران و سخنان وی پیرامون رهبر ایران جمعی از حامیان ایران با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب در خیابان های استانبول و آنکارا راهپیمایی کردند.

بر اساس اين گزارش و بر اساس فیلم‌های منتشر شده از این راهپیمایی بی‌سابقه، تظاهرکنندگان شعارهایی از قبیل الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر؛ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، زبانی که به رهبر ما اهانت کند را می‌بریم، خامنه‌ای قهرمان ماست، لبیک یا حسین، اردوغان خائن است و ... سر دادند.

فیلم این تظاهرات در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

از چند روز پيش خبري در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده مبني بر اينكه اردوغان، جمهوري اسلامي ايران و رهبر معظم انقلاب را مسئول كشتار مردم بيگناه سوريه دانسته و در تحليلي عجيب، ضمن ناديده گرفتن حمايت‌هاي بي دريغ هخود از تروريست‌هاي داعش،‌ ارتش آزاد سوريه و جبهه النصره و... مدعي شده كه اگر ياران حامي اسد نمي‌بود،‌ الان اينقدر خون بر زمين ريخته نشده بود!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
این ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
اردوغان یه غلطی کرده .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار