کد خبر: 681269
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
اختصاصی جوان
يكي ‌از فعالان در سايه فتنه 88، اخيراً در اظهار‌نظري ضمن انتقاد شديد از انفعال اصلاح‌طلبان در مواجهه با دولت اعتدال گفته است: نمي‌دانم دوستان بر اساس كدام استدلال مي‌گويند وضع خوب است؟
يكي ‌از  فعالان در سايه فتنه 88، اخيراً در اظهار‌نظري ضمن انتقاد شديد از انفعال اصلاح‌طلبان در مواجهه با دولت اعتدال گفته است: نمي‌دانم دوستان بر اساس كدام استدلال مي‌گويند وضع خوب است؟
يك منبع مطلع با بيان اين مطلب افزود: اين عضو افراطي اصلاحات در جمع تعدادي از اصلاح‌طلبان تصريح كرده است: اين نگاه باعث باخت ما خواهد شد. دوستان اصلاح‌طلب از ترس اينكه اختلافات علني نشود، وارد اجرا نمي‌شوند و عملاً ما تنها مقابل دوربين‌ها وحدت داريم.
 اين فعال فتنه كه سابقه وزارت در دولت اصلاحات را دارد، همچنين ضمن انتقاد از دولتيان كه مرتب از واژه «‌افراطيون» و ضرورت حذف آنها سخن مي‌گويند، گفته است: همين‌هايي كه افراطي خطاب مي‌شوند، جبهه اصلاحات را پيش بردند. وي سپس تهديد كرده است: من با همين افراطيون همايش برگزار مي‌كنم و نظرات خود را علني خواهم كرد.
 او همچنين ادعا كرده دولتي‌ها مي‌خواهند با حذف خاتمي و هاشمي، روحاني را محور قرار دهند. وي در همين زمينه مدعي شده: جريان حاكم در استان‌ها روي چهره‌هايي كه امكان رأي آوري دارند، سرمايه‌گذاري كرده و آنها را پشتيباني مي‌كنند تا مجلس آينده را از آن خود كنند. نوري كنايه‌اي هم به خاتمي زده‌ و گفته فكر مي‌كنند با دو خط نامه به عارف حالا هم مي‌توانند وحدت كنند، در حالي كه اكنون فضا تغيير كرده و روحاني حاضر نخواهد شد با اصلاح‌طلبان ائتلاف كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار