کد خبر: 681170
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
برگزاری همایش بین المللی عشایر اعراب و عراق و عشایر و اقوام ایرانی در خوزستان برگزارگردید.

بسيج عشاير: سرهنگ آزوغ رییس سازمان بسیج عشایری از برگزاری همایش بین المللی عشایر عرب و عراق با عشایر ایران در خوزستان در آینده نزدیک خبر داد.

 رییس سازمان بسیج عشایری در گفتگویی از برگزاری این همایش بین المللی مهم در شرایط خاص منطقه در راستای وحدت هر چه بیشتر اقوام ایرانی و اقوام عرب خبر داد.

ایشان در ادامه، اهداف این همایش را وحدت، برقراری روابط دوستانه و صمیمانه بین عشایر دو کشور ،انتقال تجربیات ارزشمند عشایر بسیجی در زمینه مسائل اقتصادی ،امنیتی و مسائل مورد علاقه دو طرف بیان کردند.

ایشان مهمانان این مراسم را سران عشایر اعراب ،سران طوایف عراق و عشایر ایران عنوان کردند.

ایشان در بخش دیگری از مصاحبه خود ، تصمیم دستگاه قضایی عربستان در صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر از علمای برجسته شیعی و منتقد رژیم آل سعود را به شدت محکوم کرد.

ایشان در ادامه به تاثیر کلمات و قدرت نفوذ این روحانی اشاره داشتند و افزودند :قدرت کلمات در مقابله با حاکمیت آل سعود بسیار قدرتمند تر از سلاح است...

ایشان در سخنان پایانی با اشاره به ساکت نماندن مردم منطقه نسبت به این بی عدالتی آشکار در آل سعود تصریح نمودند: اینجانب  به نمایندگی از خیل عظیم عشایر بسیجی و با غیرت و اقوام ایرانی صدور این حکم را محکوم کرده و مطمئن هستم این گونه رفتارها جز تضعیف هر چه بیشتر موقعیت  منحوس  آل‌سعود در منطقه و میان مردم عربستان نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و مردم عربستان با این گونه احکام دست از مبارزه خود بر نمی‌دارند و رژیم آل سعود تاوان جنایتهای خود را یکجا  را میدهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار