کد خبر: 681072
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
در حالی جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده اعلام شد که فیلم «خواب‌زده‌ها» توانست به عنوان دوازدهمین فیلم میلیاردی سال ۹۳ خود را مطرح کند.
فارس: طبق اعلام امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی توانست به عنوان دوازدهمین فیلم اکران سینماها از ابتدای سال 93 تاکنون وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود.

بر اساس این گزارش، «خواب‌زده‌ها» با مجموع فروش یک میلیارد و 20 میلیون تومان تا پایان روز پنج‌شنبه 24 مهر ماه با در اختیار داشتن 40 سینما در کل کشور 700 میلیون در تهران و 320 میلیون تومان در شهرستان فروش داشته است.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام احمد مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم فیلم سینمایی «آتش‌بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی نیز همچنان با افزایش فروش مواجه است به طوری که این فیلم با مجموع فروش 2 میلیارد و 510 میلیون تومان با در اختیار داشتن 40 سینما در کل کشور یک میلیارد و 700 میلیون در تهران و 810 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است.

  همچنین فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز در آستانه ورود به باشگاه میلیاردی‌ها است و می‌تواند به زودی تبدیل به سیزدهمین فیلم میلیاردی سال 93 شود.

طبق اعلام سعید خانی از دفتر پخش نسیم صبا «آرایش غلیظ» با در اختیار داشتن 34 سینما و فروش 712 میلیونی در تهران و 227 میلیون در شهرستان در مجموع 937 میلیون تومان پس از یک ماه فروش داشته است.

بر اساس این گزارش طبق اعلام غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان با در اختیار داشتن تنها 13 سالن سینمایی 330 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، همچنین طبق اعلام حبیب اسماعیلی مدیر شرکت تولید و پخش رسانه فیلمسازان مولود فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی در دو روز اول اکران خود تنها با دراختیار داشتن 17 سینماهای تهران به فروش 40 میلیون تومانی رسید. این فیلم در گروه سینمایی آزاد اکران شده است.

بر اساس این گزارش، خبرنگار فارس در حالی تاکنون نتوانسته است رقم دقیق فروش «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند را از پخش کننده به دست آورد که این فیلم تاکنون 9 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار