کد خبر: 681055
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
پخش يك مستند با استقبال ابراهيم حاتمي‌كيا روبه‌رو شد.
 پخش يك مستند با استقبال ابراهيم حاتمي‌كيا روبه‌رو شد.
به گزارش «نسيم»، مستند «رو در رو با شيطان» درباره نبرد دريايي ايران و امريكا كه هفته پيش پخش شد با استقبال حاتمي‌كيا مواجه شد. وي خطاب به جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه نوشت؛ خدا قدرتي به اين سرباز فيلمساز بدهد تا بتواند اين عظمت شما را تصوير كند.
«رو در رو با شيطان»، روايتي از نبردهاي مستقيم نيروي دريايي ايران و امريكا در جنگ تحميلي به ويژه در دو سال آخر جنگ است كه هفته گذشته روي آنتن شبكه يك رفت و با استقبال جالب توجه روبه‌رو شد تا جايي كه بيشترين حجم پيامك‌هاي مردمي را دريافت كرد. در همين ارتباط ابراهيم حاتمي‌كيا در پيامي به سردار تنگسيري(جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه) نوشت؛ «برادرم سردار تنگسيري! فيلم «رو در رو با شيطان»را ديدم. همچنان مبهوت ايمان و ثبات قدمتان هستم. دعا كنيد خدا قدرتي به اين سرباز فيلمساز بدهد تا بتواند اين عظمت شما را تصوير كند.
 التماس دعا/ حاتمي كيا
 گفتني است مستند «رو در رو با شيطان» از سري مستندهاي سه گانه برنامه «ثريا» درباره نيروي دريايي كشورمان است كه بعد از مستند «شكار روباه» (دستگيري نيروهاي دريايي انگليسي) از شبكه يك پخش شد. اين مستند با محوريت چهره‌هاي شهداي نبرد دريايي با امريكا همچون شهيد «نادر مهدوي» و «بيژن گرد» ساخته شده بود كه با استقبال جالب مردم مواجه شد و با ارسال حدود 3 هزار پيامك متني و ابراز احساسات مردم، نوعي ركوردزني در صدا و سيما در دريافت پيامك‌هاي متني براي يك مستند به حساب مي‌آيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار