کد خبر: 680519
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
نکته قابل توجه این است که سخنان رسول منتجب نیا در سایت جماران که منتسب به امام خمینی(ره) میباشد منتشر شده است در حالی که این سایت ادعا دارد که جهت پاسداشت و ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب فعالیت می کند اما درج اینگونه مطالب در این پایگاه خبری هیچگونه شباهتی به اندیشه های امام راحل ندارد.
 
 به گزارش شریان نیوز،رسول منتجب‌ نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، عصر روز – دوشنبه - در همایشی با عنوان «امتداد اعتماد» که از سوی حزب متبوعش به مناسبت عید سعید غدیر در مؤسسه الهادی برگزار شد، در سخنانی، روز عید غدیر را روز بزرگی دانست که به عید ولایت و روز امامت و جانشینی امیرمؤمنان علی علیه السلام معروف است و گفت: خداوند عیدی ما را آزادی عزیزان در حصر و همه زندانیان سیاسی قرار دهد؛ مخصوصا دو عزیزی که هر کجا می‌رویم نام و یاد آنها در مجامع زنده است؛ سرور عزیز و بزرگوارم آقای کروبی و برادر بزرگوار و عزیز، دلسوز ملت و انقلاب، نخست وزیر امام و شخصیتی که کشور و قوه مجریه را در تنگناهای شدید دفاع مقدس به بهترین وجه اداره کرد آقای مهندس موسوی و آن زن فداکاری که در کنار همسر بزرگوارش همه سختی ها و ناملایمات را تحمل کرد.

وی با اشاره بر پیام غدیر افزود :ما از روز غدیر پیام‌های مهمی را دریافت می کنیم اما به یک پیام بسنده کرده‌ایم و پیام‌های دیگر را به دست فراموشی سپرده‌ایم. در واقع روی پیام امامت و ولایت پافشاری می کنیم و به حق هم هست؛ اما از پیام وحدت، رأفت و اخوت غفلت می کنیم.

 

منتجب نیا در حالی این سخنان را مطرح کرده است که ظاهرا خود معنای ولایت را به درستی درک نکرده و پافشاری وی بر رفع حصر سران فتنه گواه این مطلب است. همچنان که رهبر معظم انقلاب مساله فتنه را از خطوط قرمز نظام می داند، عجیب است که چرا عده ای سرخود را در برف فرو کرده اند و با هر بهانه ای سخنانی مطرح می کنند که در جامعه و بین مردم هیچ جایگاهی ندارد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در این سخنان با اشاره به پیام اصلی غدیر که همانا رافت و اخوت است قصد داشته که با مغالطه ثابت کند که رفع حصر سران فتنه در واقع نوعی از رافت اسلامی است.این در حالی است که مقام معظم رهبری چندین بار در جواب این بی منطقان فرموده است که حصر سران فتنه کمترین مجازاتی است که نظام برای آنها در نظر گرفته است واگر قرار بود که آنها با توجهبه جرائمی که انجام داده اند و مطابق با آن مجازات شوند، نظام باید همان کاری را میکرد که علی ابن ابیطالب در نهروان با خوارج بعد از دست بردن به سلاح انجام داد.

نکته قابل توجه این است که سخنان رسول منتجب نیا در سایت جماران که منتسب به امام خمینی(ره) میباشد منتشر شده است در حالی که این سایت ادعا دارد که جهت پاسداشت و ترویج اندیشه های رهبر کبیر انقلاب فعالیت می کند اما درج اینگونه مطالب در این پایگاه خبری هیچگونه شباهتی به اندیشه های امام راحل ندارد.

گفتنی است چندی پیش نیز علی مطهری، در نامه ای به رئیس جمهور طبق اظهاراتی بی منطق خواستار رفع حصر سران فتنه شده بود .  
http://shariyan.com/article.asp?id=19432&cat=3

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدرائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
آقای منتجب نیا ، لطفا میتوانید ولایت را حجی کنید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار