کد خبر: 680464
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
فرماندار اندیمشک از احداث کارخانه سیمان در این شهرستان به منظور ایجاد رونق اقتصادی و رفع بیکاری در بین جوانان جویای کار منطقه خبر داد.

حمیدرضا گودرزی افزود : ساخت ساز کارخانه سیمان به طور کامل تعطیل بود در جلسه با نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذارتصمیماتی برای ادامه روند ساخت و ساز این واحد گرفته شد .

وی ادامه داد : بر اساس این جلسه سرمایه گذار کارخانه سیمان اندیمشک قول داد که ماهیانه ۵ میلیارد تومان برای ادامه روند ساخت این پروژه اختصاص دهد تا این پروژه در شهرستان با سرعت بیشتری ساخته شود.

گودرزی به تأثیر فعال شدن این پروژه در اندیمشک اشاره کرد و گفت: با اختصاص این مبلغ کار احداث کارخانه سیمان اندیمشک از سر گرفته شد و نیروهای زیادی در آن مشغول به فعالیت شده‌اند که تأثیر خوبی برای اشتغال در این شهرستان داشته است.

وی افزود : هم اکنون به طور روزانه بین یکصد تا ۴۰۰ نفر برای ساخت و ساز کارخانه سیمان شهرستان اندیمشک مشغول به کار هستند زیرا با توجه به کارهایی که انجام می‌شود به‌کارگیری و استفاده نیروها در آن متغیر است.

فرماندار اندیمشک گفت: به دست اندرکاران ساخت کارخانه سیمان اندیمشک اعلام کرده‌ایم که به‌کارگیری تمام نیروها برای این پروژه باید از طریق اداره کار شهرستان صورت پذیرد.

وی ادامه داد : با اقداماتی که در حال انجام است و روندی که ساخت این پروژه دارد فاز نخست کارخانه سیمان اندیمشک تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار