کد خبر: 680114
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
آيت‌الله شبيري زنجاني:
حضرت آيت‌الله شبيري زنجاني از مراجع تقليد با تأكيد بر لزوم رعايت اعتدال در انجام كارها و رفتار گفت: همه بايد به دور از افراط و تفريط رفتار كنند.
حضرت آيت‌الله شبيري زنجاني از مراجع تقليد با تأكيد بر لزوم رعايت اعتدال در انجام كارها و رفتار گفت: همه بايد به دور از افراط و تفريط رفتار كنند.
به گزارش رسا، آيت‌الله سيدموسي شبيري زنجاني در ديدار حجت‌الاسلام داود نمازي با تشكر از گزارش ارائه شده توسط مشاور وزير كشور در امور روحانيت و ائمه جمعه و جماعات و نيز ابلاغ سلام به وزير كشور اظهار كرد: مذهب رسمي طبق قانون اساسي كشور، شيعه اثني عشري است، بنابراين مسئولان كشور بايد به تمامي لوازم آن ملزم باشند. اين مرجع تقليد ارتباط با بزرگان حوزه و پيگيري نظرات ايشان را كاري سودمند و در راستاي تقويت نظام دانست. آيت‌الله شبيري زنجاني در بخش ديگري از سخنان خود درباره شعار اعتدال اظهار كرد: شعار اعتدال برخاسته از متن دين است و تندروي شايد در كوتاه مدت نفع داشته باشد ولي در طولاني مدت تاثيري ندارد. وي تأكيد كرد: همه بايد در كارهاي اجرايي و برخورد با ديگران به دور از افراط و تفريط رفتار كنند و همگان قطعا به اين نكته توجه دارند كه اعتدال به معناي كوتاه آمده از اصول نيست. در ابتداي اين ديدار حجت‌الاسلام نمازي گزارشي از فعاليت‌هاي چند ماهه خود ارائه كرد و راه اندازي دفتر امور روحانيت در قم را با هدف برقراري تعامل و ارتباط دوسويه بين وزارت كشور و بزرگان حوزه و ائمه جمعه كشور عنوان كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار