کد خبر: 680110
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
جانشين فرمانده كل سپاه:
قدرت و نفوذ ايران، امريكا و هم‌پيمانان اين كشور را در منطقه به حاشيه برده، به گونه‌اي كه آنها مجبور شدند برخلاف اقدامات و حمايت‌هاي قبلي، عليه گروه‌هاي دست پرورده خود وارد ميدان شوند.
قدرت و نفوذ ايران، امريكا و هم‌پيمانان اين كشور را در منطقه به حاشيه برده، به گونه‌اي كه آنها مجبور شدند برخلاف اقدامات و حمايت‌هاي قبلي، عليه گروه‌هاي دست پرورده خود وارد ميدان شوند.
به گزارش رسا، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ديروز در مراسم گراميداشت دومين سالروز سفر مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي، راز موفقيت ملت و نظام اسلامي ايران در نبرد با نظام سلطه را وفاداري به ولايت فقيه و اتحاد و انسجام مردم دانست و افزود: زماني تمامي تحولات جهان اسلام در كنترل امريكا بود و اين كشور جغرافياي كشورهاي اسلامي را براي حيات رژيم صهيونيستي امن مي‌كرد اما امروز به بركت انقلاب اسلامي ايران شرايط تغيير كرده است. وي افزود: در حال حاضر اراده امريكا بر هيچ كدام از تحولات منطقه همانند گذشته حاكم نيست و در واقع اين كشور و هم‌پيمانان او به بازيگران ورشكسته صحنه خاورميانه بدل شده‌اند. سردار سلامي تصريح كرد: نمونه اين ورشكستگي در اقدامات امريكا در عراق و سوريه مشاهده مي‌شود، به گونه‌اي كه اين كشور نتوانست صحنه سياسي عراق را مديريت كند و به حاشيه رانده شده است.
به گفته وي در سوريه نيز امريكا و هم‌پيمانان غربي و عربي اين كشور به هيچ كدام از اهداف خود نرسيده‌اند و امروز برخلاف اقدامات قبلي خود، به جنگ با دشمنان حكومت سوريه و بشار اسد آمده‌اند. سردار سلامي چرخش 180‌درجه‌اي امريكا در حمايت از تروريست‌هاي القاعده و داعش در كشورهاي مختلف اسلامي را ناشي از افزايش قدرت و نفوذ منطقه‌اي ايران اسلامي دانست و افزود: ايران اسلامي در حال حاضر سياست امريكا را به گروگان گرفته به گونه‌اي كه آنها مجبور شدند برخلاف اقدامات و حمايت‌هاي قبلي، عليه گروه‌هاي دست پرورده خود وارد ميدان شوند. وي در ادامه با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب نقش اصلي در افزايش قدرت و نفوذ منطقه‌اي و جهاني ايران دارند، اظهار كرد: به بركت وجود مقام معظم رهبري، حمايت و اتحاد ملت ايران و بيداري ملت‌هاي اسلامي منطقه، امروز امريكا به باشگاه ورشكستگان سياسي جهان پيوسته است. جانشين فرمانده سپاه تصريح كرد: رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري و حضور و بصيرت ملت ايران سبب شده تا امريكا نتواند با استراتژي تحريم و فشار به اهداف خود برسد و انقلاب و نظام اسلامي را محدود كرده و به انزوا ببرد. سلامي با بيان اينكه نظام اسلامي هر روز افق‌هاي جديد و پيشرفت‌هاي بيشتري را تجربه مي‌كند، اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامي ايران به واسطه داشتن رهبري مقتدر و آگاه، قدرت كم‌نظيري در جهان دارد و ملت و كشور اسلامي ايران به الگويي براي ساير ملت‌هاي منطقه و جهان بدل شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار