کد خبر: 680109
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
صفارهرندي:
با وجود اينكه تمامي برنامه‌هاي دشمن عليه ايران برنامه‌ريزي مي‌شود امروز شاهد قدرت ايران در منطقه و جهان هستيم، به طوري كه همگان بر نقش ايران در بهبود وضعيت منطقه اذعان دارند.
با وجود اينكه تمامي برنامه‌هاي دشمن عليه ايران برنامه‌ريزي مي‌شود امروز شاهد قدرت ايران در منطقه و جهان هستيم، به طوري كه همگان بر نقش ايران در بهبود وضعيت منطقه اذعان دارند.
به گزارش فارس از كرج، محمدحسين صفار هرندي ديروز در جمع پاسداران سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز با اشاره به وضعيت كنوني جهان و امريكا با بيان اينكه اقتصاد امريكا افول كرده و چين در مباحث اقتصادي از امريكا پيشي گرفته است، اظهار داشت: چيني‌ها امروز خواستار برقراري روابط استراتژيك با ايران هستند و اين در حالي است كه در گذشته ايران خواستار اين روابط بوده است و اين امر نشان از قدرت ايران در روابط بين‌الملل و تاثيرگذاري آن در منطقه مي‌باشد.
وي ادامه داد: امروز تمام دنيا مي‌خواهد با ايران تعامل داشته باشد و مصداق آن تمايل روس‌ها براي خريداري 500 هزار بشكه نفت بيشتر از قراردادهاي قبلي از ايران است زيرا روس‌ها نيز طعم تلخ تحريم‌ها را چشيده و از ايران براي مقابله با تحريم‌ها ياري خواسته‌اند. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه دشمن در تهديدات خود عليه ايران دائما در حال تكرار گزينه‌هاي روي ميز است، تصريح كرد: با وجود اينكه تمامي برنامه‌هاي دشمن عليه ايران برنامه‌ريزي مي‌شود امروز شاهد قدرت ايران در منطقه و جهان هستيم، به طوري كه همگان بر نقش ايران در بهبود وضعيت منطقه اذعان دارند.
صفار هرندي در ادامه با اشاره به سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري گفت: اقتصاد مقاومتي اقتصاد رياضتي نيست بلكه در سياست‌هاي ابلاغي بر استفاده بهينه از منابع انساني و منابع طبيعي تأكيد شده است. رشد علمي ايران و دستيابي به رتبه هفتم جهان در نانو تكنولوژي ديگر موضوعي بود كه عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام به آن پرداخت و اعلام كرد: خوشبختانه سرعت رشد علمي ايران در جهان مناسب ارزيابي شده است و پيش‌بيني مي‌شود با تلاش دانشمندان و محققان كشور طي 10 سال آينده به رتبه چهارم دنيا در نانو تكنولوژي دست يابيم.
وي با بيان اينكه رشد علمي ايران 12 برابر رشد علمي ساير كشورهاي جهان است، اظهار داشت: در حال حاضر ايران پيچيده‌ترين فناوري‌هاي ساخت نيروگاه‌ها را در اختيار دارد و كشورهاي دوست و همسايه خواستار همكاري ايران براي ساخت نيروگاه در اين كشورها هستند. صفار هرندي همچنين به پيش‌شرط‌هاي غرب براي مذاكره با ايران اشاره و تصريح كرد: در گذشته سه پيش شرط دست برداشتن از حمايت تروريسم كه در نظر آنان لبنان، حزب‌الله و فلسطين به شمار مي‌رفت، پذيرش قواعد حقوق بشر و ايجاد كشوري مورد قبول دنيا براي مذاكره با ايران مد نظر بود اما خوشبختانه امروز با قدرت ايران، غرب بدون پيش‌شرط با ايران مذاكره مي‌كند. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان به موضوع داعش اشاره و خاطرنشان كرد: داعش دست‌نشانده امريكا است و اكنون به خط پايان خود رسيده و جنايات آن گريبانگير امريكا شده و براي براندازي آن خواستار كمك از ايران هستند اما ايران به اين خواسته پاسخ منفي داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار