کد خبر: 680065
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
میزان سرانه مصرف آب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های شهری و روستایی بسیار بالاتر از میزان مصرف سرانه کشوری است و مسئولان و شهروندان اگر تلاش و هوشمندی لازم را در تک تک شهرها چه شهرهای پر آب و چه کم‌آب نداشته باشند بعید نیست که در سال‌های آینده دچار مشکلات موجود در کلان‌شهرها یعنی کم‌آبی شویم.

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر فوق و با اظهار خرسندی از اینکه در چرام مشکل منابع آب وجود ندارد و بخشی از آب چاهای دیگر را هم تامین می‌کند، گفت: میزان سرانه استان در حوزه‌های شهری و روستایی بسیار بالاتر از میزان مصرف سرانه کشوری بوده و کشوری نیز بسیار بالاتر از رنج دنیاست که این یک آسیب بوده و باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: اگر مردم استان ما در مصرف آب دقت و مراقبت و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند ما به وضعیت بحران آبی نخواهیم رسید.

این مسئول خواستار پرداخت به موقع قبوض آب مشترکین شد و تاکید کرد: شما یک لیتر آب را در مغازه به قیمت یک‌هزار تومان خریداری می‌کنید و این در حالی است که مصرف همین یک لیتر در خانه به سه ریال هم نمی‌رسد و این خدمتی است که دولت و نظام برای ما انجام می‌دهند پس شایسته است که همکاری لازم را انجام دهیم تا سامانه چرخش خدمات بچرخد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار