وی افزود: در همین زمینه در کمیسیون عمران بنا شد مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه غیر علنی شورا دعوت و چهار مسئله مهم شامل بحث سد، کمربندی، تعهدات راه و شهرسازی در مورد تقاطعها و پلهای عابر پیاده و ورودیهای شهر شیراز با ایشان مطرح شود.
این عضو شورا با اشاره به این که عملیات سد از تیرماه امسال و بعد از یکی دو سال تعطیلی، دوباره شروع شده، اضافه کرد: ورودیهای شهر در شان شیراز نیست و از دو ماه پیش جلساتی در مورد منطقه 10 که وضعیت بسیار بدی دارد برگزار و مقرر شد کار ساماندهی آغاز شود که از آن زمان تاکنون به بهانههای مختلف کار شروع نشده و البته جاده بوشهر و پل فسا نیز همین وضع را دارد.
محمدیان خاطرنشان کرد: روزی نیست که در کمربندی شیراز تلفاتی رخ ندهد و راه و شهرسازی باید تکلیف را مشخص کند که اگر قرار است کمربندی جاده شهری شود باید جاده جایگزین آن تعریف شود چون مسیر، پیادهرو، معبر و موارد دیگر خیابان شهری با جاده فرق دارد و دیگر امکان عبور کامیون از آن وجود نخواهد داشت.