کد خبر: 680022
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
واگذاری 100 هکتار از اراضی ناب شمال سد تنگ سرخ به طور قطع در آینده مشکلات فراوانی ایجاد خواهد کرد.

 رضا محمدیان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با عنوان کردن مطلب فوق در جریان بررسی مستندات تأمین مالی طرح سد تنگ سرخ، گفت: این 100 هکتار به اشخاص که بیشتر آنها کارمند راه و شهرسازی هستند واگذار شده و سال گذشته قرار شد زمین معوض و جایگزین به این افراد بدهند که تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی افزود: در همین زمینه در کمیسیون عمران بنا شد مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه غیر علنی شورا دعوت و چهار مسئله مهم شامل بحث سد، کمربندی، تعهدات راه و شهرسازی در مورد تقاطع‌ها و پل‌های عابر پیاده و ورودی‌های شهر شیراز با ایشان مطرح شود.

این عضو شورا با اشاره به این که عملیات سد از تیرماه امسال و بعد از یکی دو سال تعطیلی، دوباره شروع شده، اضافه کرد: ورودی‌های شهر در شان شیراز نیست و از دو ماه پیش جلساتی در مورد منطقه 10 که وضعیت بسیار بدی دارد برگزار و مقرر شد کار ساماندهی آغاز شود که از آن زمان تاکنون به بهانه‌های مختلف کار شروع نشده و البته جاده بوشهر و پل فسا نیز همین وضع را دارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: روزی نیست که در کمربندی شیراز تلفاتی رخ ندهد و راه و شهرسازی باید تکلیف را مشخص کند که اگر قرار است کمربندی جاده شهری شود باید جاده جایگزین آن تعریف شود چون مسیر، پیاده‌رو، معبر و موارد دیگر خیابان شهری با جاده فرق دارد و دیگر امکان عبور کامیون از آن وجود نخواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار