کد خبر: 680013
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تصویب احداث دو شهرک صنعتی خصوصی در این استان خبر داد.

محمدعلی عسگری با بیان اینکه این دو شهرک صنعتی در جلسه اخیر شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب اعضا رسید و امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این شهرک‌ها باشیم گفت: شهرک صنعتی تخصصی لوازم خانگی یکی از این دو شهرک است که با درخواست بخش خصوصی در منطقه قزلجه میدان و در 35 هکتار احداث خواهد.

وی افزود: شهرک تخصصی برق و الکترونیک سهند آذران دیگر شهرک خصوصی مصوب می‌باشد که در همین منطقه و در 14 هکتار به تصویب شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.

عسگری ادامه داد: تامین زیرساخت‌های آب،‌ برق،‌ گاز و تلفن این شهرک‌های موضوعی است که از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مورد تاکید قرار گرفته و امیدواریم بخش خصوصی مجری این شهرک‌ها بتواند هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد آنها در شهرک‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه استعلام‌های لازم برای احداث این دو شهرک انجام گرفته،‌ گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی غیردولتی خواهد توانست فضای رقابتی را برای صاحبان صنایع در انتخاب زمین صنعتی ایجاد کند و شاخصی برای انتخاب خدمات به شمار می‌رود که شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز از این فضا استقبال می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی در کنار تخصصی کردن فعالیت صنایع،‌ حضور فعال بخش خصوصی در عرصه تولید و صنعت را بیش از پیش اثرگذارتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: موفقیت شهرک‌های صنعتی غیردولتی نیز انگیزه‌ای برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید است که شرکت شهرک‌های صنعتی استان آنها را به عنوان بازویی برای پیشبرد اقدامات خود می‌داند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار